Jas-95
Grön??
Makke skrev:Man får nästan skylla sig själv när man plockar på extra prylar på hojen...
Plocka av slipon o grejor o byt in hojen mot en ny r1 och sälj extra prylarna vid sidan om kanske ??
Japp

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Makke skrev:Man får nästan skylla sig själv när man plockar på extra prylar på hojen...
Plocka av slipon o grejor o byt in hojen mot en ny r1 och sälj extra prylarna vid sidan om kanske ??
Trango_B skrev:Ganska omöjligt att sätta ett pris bara sådär. Beror på om någon vill ha den och vad den person isåfall vill betala.
Man kan köpa nya 04r för 110k nu och det är ju en ny modell.
QUOTE]
Om man har rätt kontakter kan man få en ny gsxr1000-05 för 100 000:-![]()
R1 racer skrev:Du får ca 75 tusen för den.
Nya R1 04 ca kring 110 som någon sa.
R1 05:a parallel import 2 års garanti vet jag kanske en som ska sälja för 116000 kr.![]()
addegbg skrev:Var på yamaha-center Göteborg igår.
Listpriset på en R1 -05 är 138 900:-
Men säljaren gick ner till 127 000:- direkt, blev föbannat sugen.
Jag personligen hade föredragit att betala 10 000 extra för en svensksåld.
addegbg skrev:Jag personligen hade föredragit att betala 10 000 extra för en svensksåld.
Xakt, ser inte vad problemet är att dom kommer från utlandet. Vissa säger fifflade mätare.....men det kan man göra i Sverige oxå, för det andra så ser man skicket på hojjen när man köper denThundercat skrev:De är väl byggda i samma fabrik av samma montörer?![]()
R1 Uffe skrev:Xakt, ser inte vad problemet är att dom kommer från utlandet. Vissa säger fifflade mätare.....men det kan man göra i Sverige oxå, för det andra så ser man skicket på hojjen när man köper den
addegbg skrev:Garanti, Jag vill inte behöva skicka hojen till tyskland för att få den lagad vid eventuellt fel.
maximumspeed skrev:låter lite konstigt nytt bakdäck och endast 200 mil hmmm glömde du att man ska köra in motorn över 100 mil eller är det inte 160mil innan man får gasa ordentligt!!! eller har du månne kopplat bort mätaren, 200 mil är ju ingenting.... desutom uttagen i maj och du köpte den i september, såå du menar på fullaste allvar att 2 ägare till en r1 enadast kört totalt 200 mil på en säsong!!! hmm![]()
maximumspeed skrev:låter lite konstigt nytt bakdäck och endast 200 mil hmmm glömde du att man ska köra in motorn över 100 mil eller är det inte 160mil innan man får gasa ordentligt!!! eller har du månne kopplat bort mätaren, 200 mil är ju ingenting.... desutom uttagen i maj och du köpte den i september, såå du menar på fullaste allvar att 2 ägare till en r1 enadast kört totalt 200 mil på en säsong!!! hmm![]()
JonnyN skrev:fick 86.000 för min 02:a i november..Hade rullar ca 800mil då![]()
R1-Night-Rider skrev:Vet ej men är så djävulskt sugen på Ny R1 -05/04.
Vad är ett bra bud på min hoj?
R1 2003 Uttagen Maj 2004 200 mil.
Miniregg, ny undertail , miniblinkers, micron slipon, Sprillans nytt Metzler bakdäck 0 mil, Toppskick. Alla orginal delar finns. Allt är 100% Full S bok...
Hojen är alltså inte till salu ( ännu ) Tänkte höra med er proffs lite vad man ska begäga om ja nu tänker sälja den. Vad får ja ut max/minst?
MVH Night Rider
Olzki skrev:Mycket intressant inlägg. Håller med fullt ut.
Har själv en retta som jag funderar på att sälja till förmån för en nyare och förundras över alla dessa lågmilare. Min är 01:a har gått fyra säsonger a ca 900 mil dvs 3600 totalt. Kör jag den även i sommar kommer den med säkerhet gå över fyratusen och det har jag aldrig ens sett en R1:a utannonseras för!![]()
Känns som att man antingen är unik på att använda rettan mycket eller fett blåst för att man låter mätaren vara.![]()
/Olzki
Gasglad&Full skrev:du gör bäst i att byta den mot min mountain bike me paffat framdäck.
![]()
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen