Vilket parti står du närmst?

Dubbelt så mycket folkpartist som sosse. Fyra och en halv gånger mer moderat än Vänsterpartist...

Last edited:
Cervantes skrev:
Funka kanon ju!! Moderaterna 100% :tummenupp

Sa ju att det var ett kalas test, men jag tycker de borde ha tagit 100% och fördelat över de olika partierna istället för att man få en totalsumma på 3959394%...men det funkar väl inte så :va

Bee skrev:
Sa ju att det var ett kalas test, men jag tycker de borde ha tagit 100% och fördelat över de olika partierna istället för att man få en totalsumma på 3959394%...men det funkar väl inte så :va

Du jämnförs ju med varje parti individuellt. Flera partier kan ju driva samma frågor så det vore ju märkligt om man då bara gav "poäng"/"pocent" till ett av partierna...

HansJ skrev:
Du har myglat, du är ju råkommunist :mattias

Ja, iaf enligt wizlow och andra stjärnor! :rofl För enligt honom så finns det ju enbart rasister å kommunister å eftersom jag inte är rasist så måste jag ju vara kommunist. Jag fattar inte varför de hade så många konstiga frågor på testet. :hihi

korvgubbe skrev:
Du jämnförs ju med varje parti individuellt. Flera partier kan ju driva samma frågor så det vore ju märkligt om man då bara gav "poäng"/"pocent" till ett av partierna...

Jag menar att man inte skulle jämnföras med varje parti individuellt, utan som helhet....Exempel Folkpartiet 48% moderaterna 50% och Centern 2%......

Fast nu när jag fundera lite så skulle det bara vara en sämre lösning....fasen, ibland går det inte som planerat när man försöker tänka :huvet

korvgubbe skrev:
Ja, iaf enligt wizlow och andra stjärnor! :rofl För enligt honom så finns det ju enbart rasister å kommunister å eftersom jag inte är rasist så måste jag ju vara kommunist. Jag fattar inte varför de hade så många konstiga frågor på testet. :hihi
Det är normupplösningens fula tryne som visar sig :mattias

korvgubbe skrev:
För enligt honom så finns det ju enbart rasister å kommunister å eftersom jag inte är rasist så måste jag ju vara kommunist.

Var det inte den slutsatsen du drog igår? Fast beträffande honom då?
Du är fan mästare på att göra det lätt för dig, och att dela in allt i svart elelr vitt - när det passar dig. :5sure

Markus skrev:
Du är fan mästare på att göra det lätt för dig, och att dela in allt i svart elelr vitt - när det passar dig. :5sure

Ja, vissa saker och talanger har jag faktiskt stulit rätt av från dig! :)

Werzion skrev:
78% Kristdemokrat
72% Moderat

kommer (dock) rösta Moderaterna, för min och sveriges skull :tummenupp

Det går inte, testet är bindande. Du MÅSTE rösta på kristdemokraterna nu! :mattias

Jo man undrar ju lite. Men visst, jag är egenföretagare med socialt patos som hycklar miljöintresse, så det kanske stämmer. Har aldrig röstat på centern...

Bee skrev:
Det går inte, testet är bindande. Du MÅSTE rösta på kristdemokraterna nu! :mattias

argh, CRAP! :4skrika
jaja, är ju inte i närheten av det sämsta alternativet iallafall

blev diskution med klasskompisar och vänner här, så jag gjorde om testet då jag märkte att jag kände att andra punkter än dom jag valde första gången hade mer av mitt intresse, och denna gången blev det 81% på både Folkpartiet och Moderaterna, men viktigast av allt: endast 10 låga procent på vänster (10% av mig skäms...) :fyllisar

Last edited:
Werzion skrev:
argh, CRAP! :4skrika
jaja, är ju inte i närheten av det sämsta alternativet iallafall

Du skulle tänkt på detta innan du gjorde testet.Todde du helt seriöst att du bara kan göra ett test och sen inte bry dig om resultatet :va :huvet

Välkommen till verkligheten :3freak

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back