Neanderthalaren
Sporthojsnörd
Duger att jogga i kanske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fodrad? kostnad? märke? inköpsplats?FUBAR skrev:
Fodrad: jaKobolt skrev:fodrad? kostnad? märke? inköpsplats?
btw. om fler har andra fodrade munkjackor, upp med dem, så många andra som gjort det så lite fler skadar inte![]()
Det är som synes på fotot, den krämvita som jag håller upp och den mörkblåa bakom på stolen.Kobolt skrev:fan vad nice, vilka färger går den att få tag i?
JoUh skrev:Något åt det hållet?
Märket är Shine och den kostar 499 kr...
nån mer än jag som är sugen...Carpe me skrev:Vad heter modellen? Någon som vet?
Kobolt skrev:nån mer än jag som är sugen...![]()
har du hittat den i stockholm? har letat som en besatt men inte hittat någon. har dock fått veta att den ska säljas på "Wagner" butiker men inte hittat nån sån heller.
ok, får väl bli och göra samma sak för mig. fast jag såg den förra veckan i lysekil, kanske skulle ringa nån polare där och be han köpa dem om den nu är så svår att få tag i.Carpe me skrev:Haha ja![]()
Näe gav upp redan som tanke på att åka in till sthlm och leta, som någon annan sa, tröjan kom bara i små volymer. Så jag jagar runnt på nätet istället. Men lite svårt att ringa när man bara vet vad märket är och inte modellen =((
Kobolt skrev:ok, får väl bli och göra samma sak för mig. fast jag såg den förra veckan i lysekil, kanske skulle ringa nån polare där och be han köpa dem om den nu är så svår att få tag i.
ska göra det, en polare ska köpa en där åt mig imorn, kan ringa och säga åt han att ta affärens namn och nummerCarpe me skrev:Får ni tag på en så PM´a mig affärens nummer så får dom skicka en jacka![]()
Kobolt skrev:ska göra det, en polare ska köpa en där åt mig imorn, kan ringa och säga åt han att ta affärens namn och nummer
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |