Vilket märke har gjort denna tröja?

Jag har en sån här, grymt skön och varm.

c1_1_b.JPG

Kobolt skrev:
fodrad? kostnad? märke? inköpsplats?

btw. om fler har andra fodrade munkjackor, upp med dem, så många andra som gjort det så lite fler skadar inte :P
Fodrad: ja
Kostnad: ca 700
Märke: Abercrombie and Fitch
inköpsplats: Ebay.

Något att tänka på är att dom är väldigt små i storlek, har ni L i vanliga fall så köp en XL istället osv.

Carpe me skrev:
Vad heter modellen? Någon som vet?
nån mer än jag som är sugen... :rolleyes:

har du hittat den i stockholm? har letat som en besatt men inte hittat någon. har dock fått veta att den ska säljas på "Wagner" butiker men inte hittat nån sån heller.

Kobolt skrev:
nån mer än jag som är sugen... :rolleyes:

har du hittat den i stockholm? har letat som en besatt men inte hittat någon. har dock fått veta att den ska säljas på "Wagner" butiker men inte hittat nån sån heller.

Haha ja :gnissla

Näe gav upp redan som tanke på att åka in till sthlm och leta, som någon annan sa, tröjan kom bara i små volymer. Så jag jagar runnt på nätet istället. Men lite svårt att ringa när man bara vet vad märket är och inte modellen =((

Carpe me skrev:
Haha ja :gnissla

Näe gav upp redan som tanke på att åka in till sthlm och leta, som någon annan sa, tröjan kom bara i små volymer. Så jag jagar runnt på nätet istället. Men lite svårt att ringa när man bara vet vad märket är och inte modellen =((
ok, får väl bli och göra samma sak för mig. fast jag såg den förra veckan i lysekil, kanske skulle ringa nån polare där och be han köpa dem om den nu är så svår att få tag i.

Kobolt skrev:
ok, får väl bli och göra samma sak för mig. fast jag såg den förra veckan i lysekil, kanske skulle ringa nån polare där och be han köpa dem om den nu är så svår att få tag i.

Får ni tag på en så PM´a mig affärens nummer så får dom skicka en jacka :)

Kobolt skrev:
ska göra det, en polare ska köpa en där åt mig imorn, kan ringa och säga åt han att ta affärens namn och nummer

Perfa :tummenupp. Fråga om han kan kolla hur storlekarna är :).

Snubblade in här och såg att de reade ut de sista slattarna av den tröjan om någon fortfarande var intresserad... :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg