Vilket märke har gjort denna tröja?

Kobolt

Hellre DÖD, än RÖD!
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
--
Jag pluggar just nu i lysekil och innan jag åkte hem till stockholm för jul firande såg och provade jag en tröja jag vill köpa. Jag tänkte titta after den på mellan dags rean men vet inte vilket märke det är på. Så jag tänkte höra om det är nån här som har en sån tröja.

Tröjan är en munkjacka som är fodrad. jag har sett den i två verisioner, en i röd med bruna muddar och foder i luvan och en svart där jag tror den har svarta muddar men är inte helt säker. På magen har den ett medel stort tyck som dragkedjan delar. Den kostade där jag såg den 495 kr.

Visst, det finns miljontals olika tröjor där ute men nån kanske har en tröja som stämmer in på beskrivningen. I och med att den är fodrad så borde det minska antalet möjliga tröjor. Tror att märket börjar på "s" men är inte säker.

Tack på förhand!

Något åt det hållet?
Märket är Shine och den kostar 499 kr...

Bifogat

• DSCN0813.JPG
    DSCN0813.JPG
    77.7 KB · Visningar: 504
JoUh skrev:
Något åt det hållet?
Märket är Shine och den kostar 499 kr...
precis den är det, tack så mycket. Du är min nye Gud. Hur ska jag dyrka dig? :pannkyss

EDIT: Nån som vet om åhlens är återförsäljare av dem eller vet om deras hemsida, shines altså. inte åhlens elelr nått annat ställe där man kan kolla de olika färgerna?

Last edited:
Kobolt skrev:
precis den är det, tack så mycket. Du är min nye Gud. Hur ska jag dyrka dig? :pannkyss

No need to! :tummenupp
Hoppas du hittar den bara, bör vara slutsåld överallt vid det här laget.

EDIT: Deras hemsida är Texman. Där kan du hitta telefonnummer till säljare för det distrikt du bor. Ring och hör med dem vilka butiker som köpt in dem, det hjälper de mer än gärna till med. Jag kan till imorgon ta fram artikelnr på den åt dig...

Last edited:
Hittar du inte den så ta ett kik på MQ. Emilio har släppt en väldigt lik munkjacka med foder också. Sett den i brunt och runt dvs dom jag har. Ta ett kik på den, för det skiljer sig i princip inget på den och den jackan du var ute efter. :)

Ten-0 skrev:
Hittar du inte den så ta ett kik på MQ. Emilio har släppt en väldigt lik munkjacka med foder också. Sett den i brunt och runt dvs dom jag har. Ta ett kik på den, för det skiljer sig i princip inget på den och den jackan du var ute efter. :)
hur mycket kostar den?

JoUh skrev:
Pepper, finns i Norrköping...
kan du fixa Sh.com rabbat? hehe

nä skämt å sido, om jag inte hittar en sån tröja här i stockholm, kan du fixa fram en sån i så fall?

EDIT: kan ju verkligen inte stava till "fixa"

Last edited:
Sh.com rabatt är from nu införd!!! Säg det så har ni 10%!! :tummenupp
Jag ska höra med dem på Shine om de har den kvar på lager. Går det så ordnar jag det...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg