Solan
PotatoesMc.com
Bromma, såklart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Markus skrev:Om vadå?
prulle skrev:Tokholmen.
Kevorkian skrev:Ja ja, lite spänning i vardagen är väl aldrig fel... speciellt nu när vintern är här och man inte kan köra hoj.
Markus skrev:Det beror definitivt på hur man håller kartan.
Victor skrev:Trevligt att möta en granne här på forumet. Jag är förmodligen inte nån av dom som försöker tända på din eller någon annans kåk men jag bor där.
Det var nog snart en månad sen jag gick och la mig efter suttit uppe sent och spelat (typ till 04:00). Det var fränt med fyra snutbilar och tre brandbilar stående utanför mig på torget med saftblandarna på. Förra vintern stod en utbränd personbil flera månader på 7dagars parkeringen och såg ghetto ut.
På andra sidan huset springer rådjur dagligen och äter kastade konserver, fimpar och fågelmat.
Vilken krog är det nu som har brunnit? Det bara får inte vara La Favorita!
Edit: Och vart är bordellen? Den har jag helt missat.
Japp, det var Hägern. Jag har haft hojen parkerad i närheten där men har ingen lust till det pga fyllon som vill provsitta. Nu tänker jag fan aldrig ställa den där mera.Kevorkian skrev:Vad hände då polis & brandkår stod utanför dig? Var det Hägern som brann då?
Victor skrev:Japp, det var Hägern. Jag har haft hojen parkerad i närheten där men har ingen lust till det pga fyllon som vill provsitta. Nu tänker jag fan aldrig ställa den där mera.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |