SGM
BTG 8:20
Luktar gamla däck, var nog ett tag sedan Pilot Road tillverkades? Lägg liiiite mer slantar och få något friskt iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Luktar gamla däck, var nog ett tag sedan Pilot Road tillverkades? Lägg liiiite mer slantar och få något friskt iaf.
Pilot Road 3 - sitter på min hornet 600 - 10. Suveränt i regn och håller måttet på bana också. 1.14 på knutstorp första gången jag var där är iaf jag nöjd med.. Det bästa är att det verkligen varnar innan det släpper.
EDIT - Sen är det sjukt kul att köra ifrån folk med ett "regndäck" som pilot-trean ser ut som.![]()
Michelin Pilot Road, första varianten, tillverkas fortfarande.
Då är det ju bara att handla, antog i min okunnighet att man droppade gamla produkter, och att det var restlager som skeppades.![]()
Förlåt en liten rokie fråga. Har pr 3 både bak och fram. Hur varnar däcket?
kan man inte göra någon form av omröstning av detta? För nu tror jag att jag har blivit tipsad om nästan alla däckDet känns så i alla fall!
![]()
När jag försökt provocera fram ett släpp för att se var däcket har sin gräns på torrt så kan du (t.ex. bak) känna hur däcket börjar gå i sidled, (kalla det sladd om du vill) istället för att det bara toksläpper.![]()
Va fan haru redan kört slut bakdäcket?
(Mig du köpte R6an av).
Nöjd med hojjen?
roadsmart eller pilot road 3
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra