Nyteknik
Bannad
Du väljer den bland de givna alternativen där du upplever att risken är minst att du vid konsultation får ett felaktig besked, blir lurad eller bemött på ett oprofessionellt sätt.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Låt mig gissa, du har röstat på bilmekaniker?Nyteknik skrev:2118719Du väljer den bland de givna alternativen där du upplever att risken är minst att du vid konsultation får ett felaktig besked, blir lurad eller bemött på ett oprofessionellt sätt.
Det var jag. Röstade fel (tvärtom) i all hastKalleNorton skrev:2118732Låt mig gissa, du har röstat på bilmekaniker?![]()
Nyteknik skrev:2118719Du väljer den bland de givna alternativen där du upplever att risken är minst att du vid konsultation får ett felaktig besked, blir lurad eller bemött på ett oprofessionellt sätt.
RÖSTA PÅ DET SKRÅ SOM DU HAR STÖRST FÖRTROENDE FÖR!Markus skrev:2118746Jag röstade på bilmekaniker, de är grymt pålitliga.
Vad är det för rubrikval egentligen?![]()
Vilken yrkeskår har du störst/lägst förtroende för?
Störst eller lägst, bestäm dig.![]()
Jag röstade på de jag har lägst förtroende för...Nyteknik skrev:2118760RÖSTA PÅ DET SKRÅ SOM DU HAR STÖRST FÖRTROENDE FÖR!
![]()
Resultatet kommer ligga till grund för Skolverkets resursfördelningar. Du saboterar vår framtid!KalleNorton skrev:2118782Jag röstade på de jag har lägst förtroende för...![]()
Halogen skrev:2118824Vad är det för människor som blir bibliotekarier egentligen? Tror de har absolut sämst lön i förhållande till alla år på högskolan man måste göra för att bli bibliotekarie. Stackare, de måste älska böcker något enormt. Eller så är de helt enkelt neat-freaks som gillar att hålla ordning på saker.. Typ ställa tillbaka böcker på rätt hylla och tänka på indexeringssystem hela dagarna i ända..
Strongliquid skrev:2118828Akademiker, eller, alla med lön över 80K/månad!
![]()
Markus skrev:2118850Alla akademiker har minst 80k, det är därför man blir akademiker.![]()
Så, du kunde begränsat ditt inlägg till endast "Akademiker".![]()
mb skrev:2118735Det var jag. Röstade fel (tvärtom) i all hast![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |