Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Runken skrev:Blade 00-01 skall du ha.
bra hoj. skottsäker motor. Grymt lättkörd. Funkar på längre etapper om man har högre kåpglas.
![]()
sålde min i våras och har gråtit blod sen dess
ChrilleR1 skrev:Man får en ruskigt fin Mille för 60 kanske en 01 till åmed...
robman skrev:Hittar du en mille nyare än 98:a för under 60kkr som man inte behöver skämmas för?? Så varsågod!!
De finns inte!! Å de vill man inte ha när man kan få en japan ca:-02 till -03 för samma peng!!
jag har åkt bakpå R1 -98 Gixxer 750 -98 och zx9r, samt en -99 Mille och millens plast mellan kutsen och fotpinnen är ju för fan vass. känns som om den ska gnaga av benet på 500 meter ju.RSV_Ante skrev:jag är 184 å har inte suttit på nån sporthoj (bak) som är bekvämare än millen..
Innan -98??????
kom inte millen -99?robman skrev:Hittar du en mille nyare än 98:a för under 60kkr som man inte behöver skämmas för?? Så varsågod!!
De finns inte!! Å de vill man inte ha när man kan få en japan ca:-02 till -03 för samma peng!!
crashtestdummy skrev:kom inte millen -99?
![]()
ChrilleR1 skrev:Man får en ruskigt fin Mille för 60 kanske en 01 till åmed...
robman skrev:Exakt!!Å jag har inte sett nån för under 62kkr!! Som inte är i bra skick..
Så varför då köpa en så gammal hoj när man får en japan från detta sekel?? Så om ni hittar en mille från -99 för under 60kkr i bra bruksskick så visa mig den!
Så de blev en 99-00 denna gång?? Hur blev de med 01:an till 60kkr i ruskit bra skick?!?
![]()
robman skrev:Exakt!!Å jag har inte sett nån för under 62kkr!! Som inte är i bra skick..
Så varför då köpa en så gammal hoj när man får en japan från detta sekel?? Så om ni hittar en mille från -99 för under 60kkr i bra bruksskick så visa mig den!
Så de blev en 99-00 denna gång?? Hur blev de med 01:an till 60kkr i ruskit bra skick?!?
![]()
ChrilleR1 skrev:Du har inte kollat blocket.se någon gång...
ChrilleR1 skrev:Så de blev en 99-00 denna gång?? Vad du menar med det förstår jag inte.. Jag hävdar fortfarande att du kan köpa en 01 Mille för 60kkr´har själv blivit erbjuden mer än en....
ja nån -98 lär man knapast hitta.........som DU säger dom finns inte Ocj en riktigt fin 99-00 får man för under 60.
Runken skrev:Blade 00-01 skall du ha.
bra hoj. skottsäker motor. Grymt lättkörd. Funkar på längre etapper om man har högre kåpglas.
![]()
sålde min i våras och har gråtit blod sen dess
All-in! skrev:Köpte min i våras, och jag gråter blod varje minut jag inte grenslar den!!
Blade 929 är det som gäller!![]()
![]()
är 184cm lång och har kört ca 45mil i sträck utan problem
robman skrev:Finns väll ingen sporthoj som är skön för passagerare!? om dom inte är extremt kortväxta! Bara mer eller mindre oskön!![]()
tjena,har en 929 00a som jag gav 59 för.skit schysst hoj,har åkt ninja innan oxå sköna cyklar.om det fortsätter regna kan du få ta min för 55Yadis skrev:Firebladen ser onekligen underbar ut. Vad ska man tänka på vid köp? Verkar finnas i 900, 929 och 1000...?
Vad får man för 60 000(årsmodell, antal mil, etc)?
mini-knutten skrev:[besserwisser]
enligt engelska two wheels only är nya gixxern en högst bekväm hoj för både passagerare/förare. I deras 'International King of Bikes' tävling slogs den bara av Triumph Sprint ST.
[/besserwisser]
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show