Vilken skräckis?

Är ingen skräckfilmsfanatiker direkt och det enda jag kan komma på som jag har sett, som jag tyckte var rätt otäckt, var faktiskt Blair Witch Project.

Om du nu förresten vill bli jävligt äcklad och skärrad så kan du väl besöka Flashback, tror dom har något sånt psykopatbisarr-avdelning där det finns halshuggningsvideor osv. På riktigt dessutom! :tummenupp

Saw filmerna är ju dåliga så det gette duga.
Då ser jag hellre gamla klassiker som Huset som gud glömde, Huset vid kyrkogården osv :D

Grudge 2 va pinsamt dålig och inte de minsta läskig... varför blir de alltid såhär när man för en gångs skull hyr film

The Amytiville horror är väl hyffsad, likaså Dark water.

Black sheep... :D Rolig splatter om muterade får som anfaller allt och alla.

Verkar vara försent nu men The Exorcism of Emily Rose är en ganska ruggig film. Sägs vara baserad på en sann historia...

Jag såg Planet Terror idag och den var ungefär lika sjukt bra som Death proof... Den borde ses av alla som gillar quentin rullar :)

Han fick säkert massa stålar för att stå med på skyltarna till Hostel filmerna...Men han har då inte gjort ett skit i dom, de märks...

Skräckfilmer tittar man inte på.. Dom är läskiga :fakta

Dark water :zpy den var ju värdelös ju.
Men Amytiville Horror är okej

Jag tyckte precis tvärtom. Amityville tyckte jag var dålig som fan men Dark Water var riktigt läskig ibland. Nu menar jag den japanska versionen. Den amerikanska var dålig och tråkig.

Jag tyckte precis tvärtom. Amityville tyckte jag var dålig som fan men Dark Water var riktigt läskig ibland. Nu menar jag den japanska versionen. Den amerikanska var dålig och tråkig.

Jag såg den amrekanska varianten av dark water och den var helt värdelös.
Men silent hill är hellt okej också :)

Skräckfilmer tittar man inte på.. Dom är läskiga :fakta

:7peta erkänn att du tittar på dom när du ska ha nån att sitta i knä på ;)

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...