vilken ser bäst ut om nån tycker den ser bra ut?

Gul, snyggast, ovanligast och ser nog lite bättre ut när man ska sälja.
 
Jag skrev det igår och jag ska vara sjysst att komma med en repris :tuttar

Skruva loss allt som går och förkroma så mkt som möjligt för de pengar du har. Frääääscht :kulspruta
 
pittbull skrev:
hej kan nån hälpa mej innan jag får tuppjuck. en del säger gul andra säger svart med div carbon. vad säger NI. gul va före svart blev så här. :kär

SVART är ju kåtcoolt!! :kär :tummenupp :D Men personligen skulle jag nog vilja få ljuddämparen att peka lite mer uppåt... :tomten . men det är ju jag det.. :hihi
 
svart..

men va fan.. stick ut lite.. måla skiten ducceröd.. tror jag skulle va skitsnyggt :tummenupp

suckisuckis orginalfärger är nog dom tråkigaste av alla märkena :3freak
 
LÄGG UPP EN POLL.........................

Den gula är såklart snyggast... (Dock är jag rätt såld på gult...)
 
Pebl skrev:
Svart..

För övrigt:
Definiera "tuppjuck" bitte.....
man tackar för alla svar, men jag hittade inte på någon färg kod så d blev svart, men d e ju lite pearl i så d blev ändå ganska ok. tuppjuck betyder typ jag blir inte klok på mej själv typ eller nåt åt d hållet... :confused:
 
Den gula skulle jag inte ta i med tång ens.

Svart med div carbon var grymt snyggt! :tummenupp Kanske saknas någon dekal eller så. Lite för likt GR hojen annars.
 
Släng på nå fräsiga delkaler på den svarta så blir den nog lika snygg som den gula... Och mer personlig... Tycker blanksvarta/mattsvarta hojjar är så tråkiga, dessutom finns de överallt :(

Håller med föregående talare om ducceröd, de kunde bli fränt :yoparty
 
WestW skrev:
Den gula skulle jag inte ta i med tång ens.

Svart med div carbon var grymt snyggt! :tummenupp Kanske saknas någon dekal eller så. Lite för likt GR hojen annars.
tackar...en del tycker att man ska skita i vad andra säger,men det är ju alla ni där ute som ska tycka att den är nice när man brummar förbi. :banana :tummenupp
 
Svart är alltid grymmast, om man har ett svart skinnställ vill säga...
 
pittbull skrev:
japp det har jag oxå.


ja tycker du ska byta Avatarbild från din lunar fjant bild...

för övrigt va nog den Gula snyggast, dock tycker ja korsen lr va man ska kalla det ska bort, men Flamesen e fett schnyggt... :tummenupp
 
Lätt att den gula är snyggare! Svart hoj var ju var å varannan kotte nu för tiden...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top