vilken ser bäst ut om nån tycker den ser bra ut?

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Ort
bor???
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
hej kan nån hälpa mej innan jag får tuppjuck. en del säger gul andra säger svart med div carbon. vad säger NI. gul va före svart blev så här. :kär
 

Bifogat

  • Bild 206.jpg
    Bild 206.jpg
    96.3 KB · Visningar: 551
  • Bild 200.jpg
    Bild 200.jpg
    128.2 KB · Visningar: 610
  • stripad_r1000.jpg
    stripad_r1000.jpg
    79.7 KB · Visningar: 671
Last edited:
VA? Du skriver väldigt märkligt.

Jag svarar gul. Eller blå.

Edit: Jag svarade innnan bilderna var bifogade. Förstod m.a.o inte frågan.
 
Last edited:
pittbull skrev:
vadå märkligt??? undrar bara vad ni där ute tycker...
:confused:

Han menar nog att den här meningen inte riktigt går att förstå.

"gul va före svart blev så här"
 
NO_FEAR skrev:
Han menar nog att den här meningen inte riktigt går att förstå.

"gul va före svart blev så här"
Precis. I samband med att bilderna ej var bifogade. Nåväl. Jag tycker hojen är snyggast i originalfärger :tungan
 
Den svarta!

Men ska du sälja den? Då hinner du inte få den fetast av dom fetaste feta phetare...
 
Kanske även denna meningen?

vilken ser bäst ut om nån tycker den ser bra ut?
 
NO_FEAR skrev:
Han menar nog att den här meningen inte riktigt går att förstå.

"gul va före svart blev så här"
okej jag fattar.... menade att,den var gul,nu e den svart ok..sorry.
 
No offense, men det man läser i din profil...
"om jag inte lyckas första så tar jag alltid andra."
..gäller inte vid kommatering. :)
 
Tjoffe skrev:
Den svarta!

Men ska du sälja den? Då hinner du inte få den fetast av dom fetaste feta phetare...
bara kanske, vet ej ännu.fet beslutsångest om jag ska kränga den.
 
Gula var nog snyggare, svart ska de vara om man har svart ram och sving. Men den svarta duger den med.. :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top