vilken olja till hojen

Castrol GPS fungerar, riktigt bra olja.

Varför skulle inte oljan passa till din hoj?

Olja är bara whine... Bara häll i så löser det sig, det är den uppfattningen jag har fått från alla trådar :)

Tjena MR R btw, vi som sågs utanför Alfa Laval parkeringen när flip kika på din hoj.

kowal skrev:
Olja är bara whine... Bara häll i så löser det sig, det är den uppfattningen jag har fått från alla trådar :)

Tjena MR R btw, vi som sågs utanför Alfa Laval parkeringen när flip kika på din hoj.

:hej Vet du några bra ställen där man kan köra enduro, din avatar ser trevlig ut, är det i Lund?

Mr R skrev:
:hej Vet du några bra ställen där man kan köra enduro, din avatar ser trevlig ut, är det i Lund?

Imorgon är det nybörjarträning i enduro på Revinge.. Alltså precis bredvid revingerakan. De visar lite tips o tricks o det är gratis att delta..

Jag har knappt kört enduro något. Bara testat nån enstaka gång men visst finns det lite skog här o var. Detta var utanför Dalby någonstans..

TERMINATOR skrev:
Vilken olja passar bäst till en Yamaha TT 600 E-96??

funkar castrol GPS??

Vad är mängden olja vid byte?? Jag har ingen manual till min (import).

kowal skrev:

Wow!

Hoppas inte att nån gör som ovanstående säger, olja är det viktigaste du har o tänka på. Inte lika krävande på 45hästars-harvar som TT, XR, XT etc, men slå inte i skit för det. Kan ju vara ironi oxå, hoppas det!

/Dave

Vad man bör tänka på är att luftkylda hojar går varmare än en vätskeskyld och att syntet tål högre temperatur än mineral.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti