vilken olja till hojen

Castrol GPS fungerar, riktigt bra olja.

Varför skulle inte oljan passa till din hoj?

Olja är bara whine... Bara häll i så löser det sig, det är den uppfattningen jag har fått från alla trådar :)

Tjena MR R btw, vi som sågs utanför Alfa Laval parkeringen när flip kika på din hoj.

kowal skrev:
Olja är bara whine... Bara häll i så löser det sig, det är den uppfattningen jag har fått från alla trådar :)

Tjena MR R btw, vi som sågs utanför Alfa Laval parkeringen när flip kika på din hoj.

:hej Vet du några bra ställen där man kan köra enduro, din avatar ser trevlig ut, är det i Lund?

Mr R skrev:
:hej Vet du några bra ställen där man kan köra enduro, din avatar ser trevlig ut, är det i Lund?

Imorgon är det nybörjarträning i enduro på Revinge.. Alltså precis bredvid revingerakan. De visar lite tips o tricks o det är gratis att delta..

Jag har knappt kört enduro något. Bara testat nån enstaka gång men visst finns det lite skog här o var. Detta var utanför Dalby någonstans..

TERMINATOR skrev:
Vilken olja passar bäst till en Yamaha TT 600 E-96??

funkar castrol GPS??

Vad är mängden olja vid byte?? Jag har ingen manual till min (import).

kowal skrev:

Wow!

Hoppas inte att nån gör som ovanstående säger, olja är det viktigaste du har o tänka på. Inte lika krävande på 45hästars-harvar som TT, XR, XT etc, men slå inte i skit för det. Kan ju vara ironi oxå, hoppas det!

/Dave

Vad man bör tänka på är att luftkylda hojar går varmare än en vätskeskyld och att syntet tål högre temperatur än mineral.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman