Naderi
Boys just wanna have fun.
- Gick med
- 3 Aug 2007
- Hoj
- Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5
Håller på med ett bygge att sätta en starkare motor på en go-kart. Till detta saknar jag såklart själva motorn. Har tänkt och kommit fram till att ju mindre (mått) destu bättre. Och så klart såååå billigt som möjligt. har funderat lite på nån en-cylindrig, ny eller gammal spelar inte så stor roll. Ska helst lämna runt 70hkr. Men allt mellan 30-100hkr är godkänt oxå (beroende på pris).
Luft eller vattenkyld spelar heller inte så stor roll, dock tar jag hellre en vattenkyld. 2takt eller 4takt är heller inga problem såvida inte jag ska byta kolv 1 gång i veckan.
Kom gärna med era åsikter.
OBS: Detta är ingen "annons" men har du nåt liggandes så får du gärna pm:a det till mig.
Luft eller vattenkyld spelar heller inte så stor roll, dock tar jag hellre en vattenkyld. 2takt eller 4takt är heller inga problem såvida inte jag ska byta kolv 1 gång i veckan.
Kom gärna med era åsikter.
OBS: Detta är ingen "annons" men har du nåt liggandes så får du gärna pm:a det till mig.