Vilken mobil - ska jag join the dark side och gå på en iPhone 4S?

S2 har bättre skärm , kan spela upp alla film och musikformat, såsom divx, ogg, flac, mpeg4, etc. Batteriet varar 2 dagar vid måttlig surfanvändning. Du har möjlighet att ha flera språk med tillhörande lexikon för autokomplettering samtidigt. Du har swype. Den blir inte låst till en dator . Du kan tanka över musik på den utan tillgång till itunes. Du kan installera mer minne, och ha 16 Gb internt plus 32Gb externt minne. Du kan byta batteri om vill. Du har 8MP kamera . Du kan filma video i hd kvalitet. Du har haptic feedback när du skriver . Har jag glömt nåt ?

Du har glömt att den krånglar å bråkar ibland. Alla mina Iphones bara gick å gick. Annars håller jag med dig på det stora hela:)

Du har glömt att den krånglar å bråkar ibland. Alla mina Iphones bara gick å gick. Annars håller jag med dig på det stora hela:)

Fast det gör den inte, hur gärna du än vill påstå det.

I släkten finns det just nu 3st SII, några tidiga HTC androider samt 4st billiga ZTE telefoner, varav en ZTE har dött fukt-döden (fick ändå en ny på garanti) alla andra fungerar och har alltid gjort det.

Fast det gör den inte, hur gärna du än vill påstå det.

I släkten finns det just nu 3st SII, några tidiga HTC androider samt 4st billiga ZTE telefoner, varav en ZTE har dött fukt-döden (fick ändå en ny på garanti) alla andra fungerar och har alltid gjort det.

Jo det gör den, hur gärna du inte vill inse sanningen. Jag har haft 4 st IPhone och de har aldrig krånglat någonsin. Efter en månad med S2 har jag fått starta om den ett par, tre gånger. Den känns betydligt långsammare (även om jag vet att den tekniskt sett inte är det) och dessutom suger android market hästballe i jämförelse med appstore.

Hursomhelst måste jag säga att jag är otroligt nöjd. Filhanteringen är helt överlägsen. Formatet på telefonen är fantastiskt bra och batteritiden är mycket bättre. Att jobba med ITunes är en mardröm på alla sättdet, så det är en befrielse att få slippa den skiten.

Jag kommer att fortsätta använda Apples vida överlägsna datorer, men på telefonfronten har de nog förlorat mig för alltid. Fyfan för iTunes. Tjoho.

Jag tror 4S har ett mer repvänligt glas... har haft min i några veckor o den har redan ett par repor, min gamla 4 fick ingar repor på ett år o den tappade jag dagligen i stort sett.

Och nej jag tänker inte ha nåt fult jävla "skal" som alla lodisar har..

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul