Vilken miss att lägga....

Vad rekommenderas? Bikedagarna har jag varit på ett par gånger, men aldrig i Säve.. Är bl.a ute efter ett ställ i 5000-kronorsklassen.

Vad rekommenderas? Bikedagarna har jag varit på ett par gånger, men aldrig i Säve.. Är bl.a ute efter ett ställ i 5000-kronorsklassen.

Ska du ha ytterligare ett skinställ? :tungan

Jag är sugen på nya stövlar samt handskar och tänker satsa på trollhättan på lördagen! Hittade nämligen inget om utförsäljningar/rea på säve eventets hemsida.

Det var en miss ja!

Det blir nog Säve för min del (som många andra säkert), aldrig varit direkt imponerad av Bikedagarna tvyärr...

Bike brukar ju ha bra prser även under året, inte bara under bikedagarna. Sist jag var där såg jag nog 3-4 olika modeller som var sänkta till under 5000kr. Det var ju ströstorlekar men en del fanns det allt.

Hittade en annons från dem på blocket nu.
http://www.blocket.se/vi/20210970.htm?ca=16_s

Ska du ha ytterligare ett skinställ? :tungan

Jag är sugen på nya stövlar samt handskar och tänker satsa på trollhättan på lördagen! Hittade nämligen inget om utförsäljningar/rea på säve eventets hemsida.

Aja, djurhud kan man aldrig få för mycket av. :hihi
Blir nog Trollhättan för min del också.

100 spänn är väl OK, men då skulle jag förvänta mig att det finns gott om hojar för provkörning så att man inte måste stå i långa köer till varje hojmodell. :)

samma helg som körningarna på anderstorp med....... Inte mycket racefolk där då. Förutom dom stackarna som måste jobba.......

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien