Pelle
Musteridirektör
Kolla om du kan få all mail till ditt spraykonto vidaresänt till din nya gmail-adress. Då kommer du få alla mail till den gamla adressen samtidigt som folk får din nya vartefter du svarar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inbjudan? Hur funkar det?
Ska PMa en mail som fungerar... Inte det lättaste.
Edit: Alltså. Kan inte alla bara regga sig på sidan eller måste man ha en invite?
Antagligen för att man har en bra adress och att alla man känner vet adressen.
Jo det förstår jag men det går väl att vidarebefodra den gamla mailen till den nya ?
Du kan få gmail att hämta posten från dina gamla konton med jämna mellanrum (flera gånger per dag). Bara gå in på "Inställningar" - "Konton" och "Hämta mail från andra konton"Det skulle vara helgrymt om det gick! Lite som att eftersända post. Någon som vet hur man gör??
Du kan få gmail att hämta posten från dina gamla konton med jämna mellanrum (flera gånger per dag). Bara gå in på "Inställningar" - "Konton" och "Hämta mail från andra konton"
Du måste kunna hämta posten med pop3, annars funkar det inte. Med spray funkar det, jag hade @home förut och det är samma system.Det där har jag lite problem med. Går det inte att hämta mail från en hotmail adress?
Har problem med POP-åtkomsten till min hotmail.
Du kan få gmail att hämta posten från dina gamla konton med jämna mellanrum (flera gånger per dag). Bara gå in på "Inställningar" - "Konton" och "Hämta mail från andra konton"
Var köpte du en eu-domän?Jag har kört Yahoo i 9år snart nu, och det har aldrig krånglat, så dom senaste åren är det min huvudmail. Jag har även Hotmail (värdelöst, segt till tusen t.ex) Gmail har jag också till vissa ändamål, det är ok, men jag gillar Yahoo bättre. Kanske vanan?
Jag har även gjort som nån föreslog, köpte en egen domän, en EU-domän, det kostar bara 49:- om året. På det viset har man ju så många mailadresser man vill för all framtid....eller så länge man har råd med 49:- om året vill säga.
gmail ägerSjukt smidigt!!! Detta är ju lättare än jag trodde. Nu kan kuk-spray dra dit pepparn växer.![]()
gmail äger![]()
Helt klart! Det här med att arkivera mail. Ligger de som i någon slags mapp då? Tänkte fråga innan jag arkiverar 1500 gamla mail, så att inget knasigt händer med de...
Edit: Den där notifyern. Måste man fortfarande skriva in lösenord för att komma åt mailen, eller kan vem som helst som är inloggad på datorn komma åt de??
Var köpte du en eu-domän?
gmail äger![]()
Helt klart! Det här med att arkivera mail. Ligger de som i någon slags mapp då? Tänkte fråga innan jag arkiverar 1500 gamla mail, så att inget knasigt händer med de...
Edit: Den där notifyern. Måste man fortfarande skriva in lösenord för att komma åt mailen, eller kan vem som helst som är inloggad på datorn komma åt de??
Nästa dag kom farbrorn tillbaka VÄLDIGT ARG och tyckte att jag var otroligt både barnslig och dum i huvudet som dessutom kunde stoppa www.hotmale.com där det är ~37° varmt, solen aldrig skiner och det luktar unket.![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |