vilken linje går du ?

du går

• Antal röstningar
    0
-Rosen- skrev:
2593240 JB ÄGER :yoparty

hannes, det finns 27 (tror jag) JB skolor i sverige :)
klart man ska gå i friskola:yoparty
i våran gymnasium får man ha upp till 30% frånvaro innan man förlorar halva studiebidraget på komunal skit skola är det bara 20%:yoparty

Ktm_exc skrev:
2593254 klart man ska gå i friskola:yoparty
i våran gymnasium får man ha upp till 30% frånvaro innan man förlorar halva studiebidraget på komunal skit skola är det bara 20%:yoparty

sen blir man ju också som du när man inte går i skola:rolleyes:

Ktm_exc skrev:
Håll käften! Vadå komunal skitskola? Du ska väl förhelvete gå i skolan? Det är sånna som du som gör att det går utför för Sverige!

Fyfan!

Loy skrev:
2593379 Håll käften! Vadå komunal skitskola? Du ska väl förhelvete gå i skolan? Det är sånna som du som gör att det går utför för Sverige!

Fyfan!
han är inte svänsk, kan det ha nått me det att göra?
:rolleyes:

Ktm_exc skrev:

Jag tror jag har runt 50% och har fortfarande mitt skit.:näsblod

Loy skrev:
2593379 Håll käften! Vadå komunal skitskola? Du ska väl förhelvete gå i skolan? Det är sånna som du som gör att det går utför för Sverige!

Fyfan!
jag går i skola och jag har betyg i alla ämnen!

Bärgren skrev:
2594933 Jag tror jag har runt 50% och har fortfarande mitt skit.:näsblod
lyllo jag vill också gå samma skola:4skrika

Last edited:
Går ABB industrigymnasium i västerås och vi får äta hamburgare och pizza varje dag i skola om vi vill.

avis ?:D

-Rosen- skrev:
2593240 JB ÄGER :yoparty

hannes, det finns 27 (tror jag) JB skolor i sverige :)
okej, jo, jag visste att det fanns fler, men inte så stor skillnad, fin data till sunkigt fordon..:tomten

wINBLAD skrev:
2595278 Går ABB industrigymnasium i västerås och vi får äta hamburgare och pizza varje dag i skola om vi vill.

avis ?:D
nej..?

Back