Lou siffer
officiellt lammkött
Förbannat coolt när dom som kan gör men så sjukt töntigt när folk tränar.
Haha ja du det är inte jag som vill ha falsk leg för att inte hamna i bråk. Men vist har jag mina bristerThai kan vara ett mysigt alternativ om man hittar ett bra ställe. Man får ta en titt på lokalerna i innerstan, annars finns närmaste i Haninge och där är det lite väl mycket latspread och onda ögat.
Alltid lika kul när man får svar där det spekuleras om att man som trådskapare har ett dolt budskap i stil med "Buhu, jag är så svag och alla mobbar mig. Men nu ska jag träna kampsport och slå dem på käften, då får de se på andra bullar."
Löpning har visat sig effektivt ett flertal tillfällen då man varit ensam, men när man som du säger inte är ensam så är det en annan femma. Plus att det är en vidrigt tråkig träningsform.
Vad jag är ute efter, uppdelat i tydliga punkter till er som inte riktigt förstår:![]()
1. En rolig träning man ser fram emot att gå till.
2. Något man skulle ha praktisk nytta av om det skulle koka ner till en dålig situation.
3. En stil som inte kräver att man är där varenda träning för att få ut något vettigt av det.(som TKD tyvärr gör).
Eftersom det inte finns mycket annat man kan göra som har med motion att göra under vinterns vardagar så är det ett skönt alternativ.
Jag gråter inombords. Verkligen.![]()
"Låt den utan synd kasta första stenen"![]()

För att vara lite seriös så är enduro sjukt mkt mer tränning för hela kroppen än folk tror.
Last edited: