Jag har hört att via IE kommer massa maskar o virus, och att man bäst undviker dessa genom att köra en annan webläsare än IE.
Stämmer detta? Och i så fall, vilken rekommenderar ni?
Ska naturligtvis vara java och flash-kompatibel
Stämmer detta? Och i så fall, vilken rekommenderar ni?
Ska naturligtvis vara java och flash-kompatibel
