Vilken hojtelefon?

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
En telefon som är smal som satana så den får plats innanför skinstället utan att det känns som att man smuglar tegelsten, har mp3 med lite mer minne så man itne hör samma låtar om och om mellan tex sthlm och västerås och är BILLIG(inte snordyr)!

Vilken är det?

.. Röststyrning kanske skulle vara något osså?

Jag är inget fan av Samsung, men de har ju mååånga riktigt tunna mobiler.

Jag kör med en föregångare, Nokia 5310 XpressMusic som visseligen är en "äldre" modell, men fungerar bra för mig.
+ så lär den vara betydligt billigare.
Dock så har denna modell stöd för "bara" 4GB minne.

Samsung SGH-U800 Soul b är riktigt tunn o nice... i metall osv...
Har en till salu. hehe. Har ett 4gig minneskort till den oxå... :P
Köpte en iPhone istället o har inte orkat kasta ut samsungen på blocket än.. *asG*

SonyEricsson T650.
Den har ju ca 1 år på nacken så den går nog få billigt. Jag har en sån och den är tunn. Inga problem för mig att ha den i stället.
Jag har ett blåtandshandsfree till den och det fungerar riktigt bra. Har dock aldrig prövat det i hjälmen eftersom jag mest lyssnar på motorljudet :tummenupp

Gör inte som jag gjorde... Jag gick å köpte en SE C905, kanon med bra kamera när man är ute å åker, tänkte jag.... sen har den ju gps :tummenupp

F*n jag får ju ha ryggsäck på mej när jag åker :huvet :huvet

Bra tipps men finns det nån telefon som marknadsför sig med att vara "tunnast" fast ändå ha mp3 och några megg extra minne(enda kravet)?

Samsung SGH-U800 Soul b är riktigt tunn o nice... i metall osv...
Har en till salu. hehe. Har ett 4gig minneskort till den oxå... :P
Köpte en iPhone istället o har inte orkat kasta ut samsungen på blocket än.. *asG*

Är i regel allergisk mot begagnat men hur mkt ska du ha för den samt hur mkt är den använd?

Gör inte som jag gjorde... Jag gick å köpte en SE C905, kanon med bra kamera när man är ute å åker, tänkte jag.... sen har den ju gps :tummenupp

F*n jag får ju ha ryggsäck på mej när jag åker :huvet :huvet

Haha, har ju redan en gammal N73 som uppfyller kraven men den känns o va nån decimeter för tjock egentligen..

Jag letar febrilt efter en ersättare till min W880 som jag haft i vå år nu, sen den kom. Så jävla stryk- och fukktålig telefon har jag aldrig haft. Gummerat bakstycke och metallframsida. Jag har tappat den i betonggolvet på jobbet och på asfalt massor med gånger och den ser fortfarande hyfsat ok ut.

Är sugen på nya W995 men lite ångest att ha den i skinnstället och svetta ner den...

Är i regel allergisk mot begagnat men hur mkt ska du ha för den samt hur mkt är den använd?

Den är använd i max tre månader...
Har alltid haft en sån skyddsstrumpa till den vilket resulterat i inga repor...
:D Mina polare brukar vara förbannade för att mina telefoner ser ut som nya efter ett halvår o tom ett år... :P
1500:- o då följer 4gigs minnet med...

Han kan unbranda den för 200 spänn och fortfarande komma långt under ditt pris. :blah

Vet inte om man kan unbranda Samsung lurar själv :va

Samtidigt riskerar han att den är stulen el liknande då killen inte har något annat än laddare till..
Jag har kvitto o alla originalgrejerna... :D
Plus blåtandsheadset... (hur fan stavar man skiten?)

O om du läser hans inlägg ser du att han är allergisk mot använda saker... Undrar om man då är sugen på att köpa en telefon som saknar allt förutom en laddare?? :D

Jag lägger ut min på blocket efter Gotland.. så typ på måndag... :D
Får nog den såld utan problem... :D :tuttar

Samtidigt riskerar han att den är stulen el liknande då killen inte har något annat än laddare till..
Jag har kvitto o alla originalgrejerna... :D
Plus blåtandsheadset... (hur fan stavar man skiten?)

O om du läser hans inlägg ser du att han är allergisk mot använda saker... Undrar om man då är sugen på att köpa en telefon som saknar allt förutom en laddare?? :D

Jag lägger ut min på blocket efter Gotland.. så typ på måndag... :D
Får nog den såld utan problem... :D :tuttar

Ska du visa brösten på blocket :va

Edit: Kontrar med att man får en ny för 1790:- :blah

http://www.elgiganten.se/is-bin/INT...?ProductID=8UrD4QFHke4AAAEczdMdx4po&scid=1701

Last edited:
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...