Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dogster skrev:nej nej, jag ska köpa hoj! min farbror har just döttoch jag har ärvt pengar, så varken försäkring eller inköp är problem! funderar bara på vad jag ska köpa... KOM MED FÖRSLAG!!
mvh dogster
dogster skrev:nej nej, jag ska köpa hoj! min farbror har just döttoch jag har ärvt pengar, så varken försäkring eller inköp är problem! funderar bara på vad jag ska köpa... KOM MED FÖRSLAG!!
mvh dogster
Busfrö skrev:Köper du för liten så vill du bara byta så fort du komer underfund med att den du har saknar det viktigaste nämligen motor![]()
dogster skrev:..... Jag vet att jag har koll på vad jag håller på med, .....
dogster skrev:Ni verkar så negativa och bara se svårigheter! Jag vet att jag har koll på vad jag håller på med, är jäkligt varsam när jag kör bil osv! Har aldrig varit i närheten av att krocka, vilket förmodligen många av er har gjort!
Dessutom tror jag att många av er bara är avundsjuka för att jag har fått möjligheten att köpa en sjysst båge....
Nog med gnatet, vilken hoj är snabbast? Borde vara busan va??
Tacksam för svar/Dogster
WASP skrev:
Och sen angående negativitet osv... här inne bryr (oftast) folk om varandra, att rekomendera en retta eller likn som första hoj är väl inte något man gör mot sin vän![]()
dogster skrev:Ni verkar så negativa och bara se svårigheter! Jag vet att jag har koll på vad jag håller på med, är jäkligt varsam när jag kör bil osv! Har aldrig varit i närheten av att krocka, vilket förmodligen många av er har gjort!
Dessutom tror jag att många av er bara är avundsjuka för att jag har fått möjligheten att köpa en sjysst båge....
Tacksam för svar/Dogster
dogster skrev:Har precis tagit båge kort, har knappt ngn erfarenhet av bågar, inte ens moppe... Vad ska jag köpa? funtar på en gixxer 1000 r, eller en r1;a, eller hayabusa. Vilken är bäst roligast o slanga med? Vad tycker ni?
Mvh dogster!!!!
Tacksam för svar/Dogster
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden