vilken hoj??

Det är väl inget fel att köpa en riktigt spjut som första hoj?. Om man bara kan behärska sig och inte köra över sin begränsning så har man ju en hoj att växa med. Är man hästkraftsknarkare så kommer man ända bara att byta upp sig och förlora en massa stålar om man köper en motorsvagare hoj först!. :fakta

Hightuned skrev:
Det är väl inget fel att köpa en riktigt spjut som första hoj?. Om man bara kan behärska sig och inte köra över sin begränsning så har man ju en hoj att växa med. Är man hästkraftsknarkare så kommer man ända bara att byta upp sig och förlora en massa stålar om man köper en motorsvagare hoj först!. :fakta
¨

kanske lite pinsamt att köra en gsxr1000 och bli frånåkt av sina kompisar som fortfarande har sina 125 kvar ;)

750RR

Hightuned skrev:

Man behöver en enorm självbehärskning om man ska låta bli att vrida ordentligt på rullen , för de e ju så kul :)

Men klarar man det så håller jag med dig :tummenupp

Ärligt talat så tror jag att den här liraren (trådskaparen) fånar sig.

Hej....jag har precis börjat och stunta så nu undrar jag vilken hoj som jag ska sno...Ghost Riders hoj....Kung sunes hoj....eller varför inte Swedies Svart blåa fara! :D :D

PS: jag har oändligt med liv så inget gnäll om att jag kan dö! :tummenupp

dogster skrev:
Ni verkar så negativa och bara se svårigheter! Jag vet att jag har koll på vad jag håller på med, är jäkligt varsam när jag kör bil osv! Har aldrig varit i närheten av att krocka, vilket förmodligen många av er har gjort!

Dessutom tror jag att många av er bara är avundsjuka för att jag har fått möjligheten att köpa en sjysst båge....

Nog med gnatet, vilken hoj är snabbast? Borde vara busan va??

Tacksam för svar/Dogster

Sicken DÅRE!!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey