Vilken hoj skulle du INTE vilja äga ?

Aldrig en Ducati... Jag har sett vad dom går för. :tummenner

dukewheelies skrev:
Vad snackar du om?
Man tävlar inte med en 9:a :fatta!

Äh, jag jävlas bara lite. Du tyckte inte BMW var sporthoj o jag påpekar på ren jävelskap att 9an är en touringhoj. :)

Sen påpekar du att jag inte sett en 9a körd på rätt sätt.
Jag antar att du menar fort o snabbt, o då påpekar jag att den tar i överallt när hojen lutar mkt. För att förtydliga då så ställer jag frågan om du sett en sådan på tävling nån gång...

Mellanraderna så menar jag att ZX9an kanske inte heller är en sporthoj... :)

Fast det är den.
Det är dock ingen fullfjädrard banhoj.

Jag gissar att det snark kommer komma sånna modeller igen, dvs hojar som funkar att åka på till vardags men som ändå inte gör bort sig fullständigt när det ska gå undan.

CorbenDallas skrev:
Äh, jag jävlas bara lite. Du tyckte inte BMW var sporthoj o jag påpekar på ren jävelskap att 9an är en touringhoj. :)

Sen påpekar du att jag inte sett en 9a körd på rätt sätt.
Jag antar att du menar fort o snabbt, o då påpekar jag att den tar i överallt när hojen lutar mkt. För att förtydliga då så ställer jag frågan om du sett en sådan på tävling nån gång...

Mellanraderna så menar jag att ZX9an kanske inte heller är en sporthoj... :)

Ok det är lugnt,alla gillar vi hojar?

CorbenDallas skrev:
Jag vet, jag bara jävlas lite :D
ok.

Till frågan jag tycker folk är grymt bortskämda.
De åker hellre inte hoj än har en R1a eller gsxr1000, vad är det för jävla dumheter?
Då har man inte upplevt dåliga hojar kan jag säga.

Själv skulle jag inte vilja äga en BSA 500 enstånka eller liknade gammal engelsk hoj.

Poacher skrev:
ok.

Till frågan jag tycker folk är grymt bortskämda.
De åker hellre inte hoj än har en R1a eller gsxr1000, vad är det för jävla dumheter?
Då har man inte upplevt dåliga hojar kan jag säga.

Själv skulle jag inte vilja äga en BSA 500 enstånka eller liknade gammal engelsk hoj.

Kan bara hålla med...
Det går att köra med gamla hojar också...

twinner skrev:
En förbannad R1 eller Gixxer!!!!! Finns det nåt tråkigare än rad4?
Ja, en VW-motor i en trike :D

Jag tycker iofs inte att rad-fyror är tråkiga, de har sin charm precis som twinnar har sin.

twinner skrev:
Så du slutade helt köra hoj om det bara fanns radfyror?
Låter ju helsnurrigt, känslan att köra hoj är inte bara en motortyp.

Jag vet ju inte vad du har ägt för hojar, men jag tror inte du kan begripa hur myckt sämre hojar det finns än de du räknar upp.

Eller så var du ironisk i det vanliga kriget mellan rad4or och twinnar:)

sgtpepper skrev:
Jag håller med, förutsatt att vi inte räknar en trike som hoj.

För jag kan ärligt säga att stod jag i valet mellan att inte ha någon hoj alls eller äga en trike, så skulle jag välja det första alternativet.

Men vi är väl alla överrens om att en trike är en styggelse, en oren korsning av en bil och en motorcykel:

philips_1988_honda_goldwing_trike_1500cc.jpg

:zpy
Visst,inget för dig å mig som har friska ben men för tjejens brorsa som hade oturen att födas med ryggmärgsbrock är 3 å 4-hjulingar ända möjligheten att få bukt med mc-begäret.Så,,ingen styggelse men ett jävla tråkigt alternativ men vad fan gör man.Själv sätter jag mig aldrig på en intruder igen (det var det töntigaste jag kört).för å hålla mig till tråden.

Turture skrev:
Visst,inget för dig å mig som har friska ben men för tjejens brorsa som hade oturen att födas med ryggmärgsbrock är 3 å 4-hjulingar ända möjligheten att få bukt med mc-begäret.Så,,ingen styggelse men ett jävla tråkigt alternativ men vad fan gör man.Själv sätter jag mig aldrig på en intruder igen (det var det töntigaste jag kört).för å hålla mig till tråden.
exakt when the worst comes to the worst.

Det är ju lätt att gasta, men åker man vekligen hellre bil än hoj?

twinner skrev:
Japp det finns det,absolut dom tråkigaste måste ju vara BMWs sportboxermotorer :död Säger du annat så är det nåt fel på dej :tomten :zpy

Last edited:
Turture skrev:
Jag talade om vad jag själv inte skulle vilja köra. Jag har full respekt för att folk med handikapp väljer en trike framför att inte köra hoj alls.

Men man ska inte glömma att det finns många som kör trike utan att vara handikappade för fem öre, det är konstigt :).

Om ämnet skulle va om bilar skulle d givna svaret vara Skoda, ett riktigt b-märke i bilindustrin...bland mc e d svårare..nåt riktigt b-märke finns väl egentligen inte bland mc? Men d äldre BMW modellerna m för mycke plast på känns som modeller man helst slipper gränsla :7peta .

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti