Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dukewheelies skrev:Vad snackar du om?
Man tävlar inte med en 9:a![]()
CorbenDallas skrev:Äh, jag jävlas bara lite. Du tyckte inte BMW var sporthoj o jag påpekar på ren jävelskap att 9an är en touringhoj.![]()
Sen påpekar du att jag inte sett en 9a körd på rätt sätt.
Jag antar att du menar fort o snabbt, o då påpekar jag att den tar i överallt när hojen lutar mkt. För att förtydliga då så ställer jag frågan om du sett en sådan på tävling nån gång...
Mellanraderna så menar jag att ZX9an kanske inte heller är en sporthoj...![]()
Poacher skrev:Fast det är den.
Det är dock ingen fullfjädrard banhoj.
Precis!dukewheelies skrev:Ok det är lugnt,alla gillar vi hojar?
ok.CorbenDallas skrev:Jag vet, jag bara jävlas lite![]()
CorbenDallas skrev:Precis!T o m BMW
![]()
dukewheelies skrev:Men tex busan är väldigt snabb i allafall
Poacher skrev:ok.
Till frågan jag tycker folk är grymt bortskämda.
De åker hellre inte hoj än har en R1a eller gsxr1000, vad är det för jävla dumheter?
Då har man inte upplevt dåliga hojar kan jag säga.
Själv skulle jag inte vilja äga en BSA 500 enstånka eller liknade gammal engelsk hoj.
Ja, en VW-motor i en triketwinner skrev:En förbannad R1 eller Gixxer!!!!! Finns det nåt tråkigare än rad4?
Så du slutade helt köra hoj om det bara fanns radfyror?twinner skrev:En förbannad R1 eller Gixxer!!!!! Finns det nåt tråkigare än rad4?
Visst,inget för dig å mig som har friska ben men för tjejens brorsa som hade oturen att födas med ryggmärgsbrock är 3 å 4-hjulingar ända möjligheten att få bukt med mc-begäret.Så,,ingen styggelse men ett jävla tråkigt alternativ men vad fan gör man.Själv sätter jag mig aldrig på en intruder igen (det var det töntigaste jag kört).för å hålla mig till tråden.sgtpepper skrev:Jag håller med, förutsatt att vi inte räknar en trike som hoj.
För jag kan ärligt säga att stod jag i valet mellan att inte ha någon hoj alls eller äga en trike, så skulle jag välja det första alternativet.
Men vi är väl alla överrens om att en trike är en styggelse, en oren korsning av en bil och en motorcykel:
![]()
![]()
exakt when the worst comes to the worst.Turture skrev:Visst,inget för dig å mig som har friska ben men för tjejens brorsa som hade oturen att födas med ryggmärgsbrock är 3 å 4-hjulingar ända möjligheten att få bukt med mc-begäret.Så,,ingen styggelse men ett jävla tråkigt alternativ men vad fan gör man.Själv sätter jag mig aldrig på en intruder igen (det var det töntigaste jag kört).för å hålla mig till tråden.
Japp det finns det,absolut dom tråkigaste måste ju vara BMWs sportboxermotorertwinner skrev:En förbannad R1 eller Gixxer!!!!! Finns det nåt tråkigare än rad4?
Exup skrev:Japp det finns det,absolut dom tråkigaste måste ju vara BMWs sportboxermotorerSäger du annat så är det nåt fel på dej
![]()
Jag talade om vad jag själv inte skulle vilja köra. Jag har full respekt för att folk med handikapp väljer en trike framför att inte köra hoj alls.Turture skrev:Visst,inget för dig å mig som har friska ben men för tjejens brorsa som hade oturen att födas med ryggmärgsbrock är 3 å 4-hjulingar ända möjligheten att få bukt med mc-begäret.Så,,ingen styggelse men ett jävla tråkigt alternativ men vad fan gör man.Själv sätter jag mig aldrig på en intruder igen (det var det töntigaste jag kört).för å hålla mig till tråden.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |