fan det skulle ju inte sitta helt fel med hd från westcoast choppers.. eller?P@trik skrev:Det räcker ,det är liksom givet...
Ingen under 60år kan tycka om en HD.
edit: stavfle
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fan det skulle ju inte sitta helt fel med hd från westcoast choppers.. eller?P@trik skrev:Det räcker ,det är liksom givet...
Ingen under 60år kan tycka om en HD.
RocketQueen skrev:Jag tycker faktiskt inte alls illa om HD.
Bad Boy och Wide Glide är coola.
Sen finns de ju nya V rodden. Cool men den känns lite som en fluga.
Inte alls samma sak som en sprothoj men för de inte helt fel.
För att svara på frågan så säger även jag Goldving.
Va fan är de för båge med den liksom.
P@trik skrev:Nej,har en bit kvar till 60...![]()

Hurtig skrev:fan det skulle ju inte sitta helt hel med hd från westcoast choppers.. eller?
P@trik skrev:Fast V roden är ju en porsche..(fast ful likförbannat).
Miss_Orchidee skrev:V-roden är utan tvekan den snyggaste dom gjort, men jag skulle lik förbaskat inte vilja ha en sån melllan benen.....![]()
RocketQueen skrev:Men hallå visst fasen heter HDs nya hoj V Rod?
Porsche har för övrigt aldrig varit min favvo bil.
P@trik skrev:Visst är det en HD,men motorn är porshes..

P@trik skrev:Visst är det en HD,men motorn är porshes..
stordrulen skrev:Näää Katanan är en kulthoj![]()
En som jag tycker är riktigt ful är Honda Cbr1000f typ -88,
ser ju ut som den är guten i plast.

Jag håller med, förutsatt att vi inte räknar en trike som hoj.ozeo skrev:hellre en skithoj i garaget än ingen alls![]()

Bra, då är vi 2sgtpepper skrev:För jag kan ärligt säga att stod jag i valet mellan att inte ha någon hoj alls eller äga en trike, så skulle jag välja det första alternativet.
sandstream skrev:En 125:a....
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |