Von Vettet
Ny medlem
Vilket hjälmmärke har du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Det och en kombination av att man ser bara samma gamla trådar....lite nytt vetja!!Mr K skrev:2248745har du lite att göra på jobb eller ....

Maverick_ou812 skrev:2248868Varför kan man inte rösta på två hjälmar?![]()

Fel... igen... dum i huvudet och lurad av en duktig säljare är jag.Clown/lukt/BENS skrev:2249105Kapitalist...igen...![]()
Maverick_ou812 skrev:2249302Fel... igen... dum i huvudet och lurad av en duktig säljare är jag.![]()
"Klart att du måste ha en annan hjälm när du rejsar, en som sitter tight som fan. Här, prova denna - small - perfekt till dig"
"Jamen... det gör ont som f-n när jag tar på och av den. Mina öron blir rent röda och avskavda"
"Ingen fara, det är bara nu när du provar. Du tar väl inte av o på dig hjälmen hela tiden en vanlig dag?!"
"Nähä? Okejdå..." (Här glömde jag visst att varje pass är 15 minuter och att man visst tar av å på hjälmen mellan passen...)![]()
Därför har jag en Arai Condor och en Nitro VX.

Bevisar bara att du är mer korkad än mig.rookie skrev:2249373Vilket gnäll!!! Kom igen när det blöder på tinningarna som av min crosshjälm...![]()
Maverick_ou812 skrev:2249302Fel... igen... dum i huvudet och lurad av en duktig säljare är jag.![]()
"Klart att du måste ha en annan hjälm när du rejsar, en som sitter tight som fan. Här, prova denna - small - perfekt till dig"
"Jamen... det gör ont som f-n när jag tar på och av den. Mina öron blir rent röda och avskavda"
"Ingen fara, det är bara nu när du provar. Du tar väl inte av o på dig hjälmen hela tiden en vanlig dag?!"
"Nähä? Okejdå..." (Här glömde jag visst att varje pass är 15 minuter och att man visst tar av å på hjälmen mellan passen...)![]()
Därför har jag en Arai Condor och en Nitro VX.

Maverick_ou812 skrev:2249302....lurad av en duktig säljare är jag.![]()
"Nähä? Okejdå..." .......

No comments.Robz skrev:2250069Babbis va?![]()
![]()
![]()

Maverick_ou812 skrev:2249439Bevisar bara att du är mer korkad än mig.![]()
FireSalle skrev:2251585Shoei Z-One och XR1000 (fick den senare av Shoei Europe för att jag påpekade en felaktighet på deras hemsida), Daniese Ergo, BMW System 3 (med bogvisir för touring) samt två Nolan-hjälmar. Hjälm-fetishist?

Vill inte få använding av hjälmarna, det har hänt två gånger med följd att de fått kasseras.rookie skrev:2251598Synd att du så sällan får använda dem bara...![]()
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |