Vilken hjälm hade du valt???

Svane

Nu med cykel...
Gick med
12 May 2003
Hoj
På landvägen Columbus Capo, i skogen Scott Scale
Står i valet o kvalet om jag ska ha en färgskrikande racehjälm eller en mer nedtonad... :gnissla
Vilken hade du valt av dessa tre??? Ska passa till hojen och ett svart/grått skinnställ!

Bifogat

• 21-1820.jpg
    21-1820.jpg
    34.5 KB · Visningar: 77
  • 21-1821.jpg
    21-1821.jpg
    19.9 KB · Visningar: 98
  • 21-1828.jpg
    21-1828.jpg
    27 KB · Visningar: 98
Den hade jag valt, har den själv SHARK RSR " Barros Replica" passar även ditt skinnställ.

Mvh//ZS

Bifogat

• Shark barros.jpg
    Shark barros.jpg
    24.5 KB · Visningar: 217
Ingen av dom, Nolan hjälmar passar inte mitt huvud :banana

Svane skrev:
Står i valet o kvalet om jag ska ha en färgskrikande racehjälm eller en mer nedtonad... :gnissla
Vilken hade du valt av dessa tre??? Ska passa till hojen och ett svart/grått skinnställ!

Ingen av dom! Nolan är väl plasthjälmar?

Jag gillar att synas i trafiken! Den med färger givetvis!

Jag hade

1. Inte valt Nolan (plast) om jag ska ha den på en MC, utan en Xlite (nolans komposithjälmar).
2. Eftersom jag valde en ny Xlite i vintras så vet jag att X801 är en helt underbar lätt hjälm som är formad för Nolanskallar, väger 1210 gram och har utbytbara kindkuddar och sånt. tearoffs och imvisir standard!

Nu vet du vad jag tycker... :tungan

//jaG

Svane skrev:

Färgglada hjälmar kicks ass, +man syns bra mkt bättre i trafiken. :yoparty

som såhär...

192832.jpg

//jaG

Kay skrev:
Färgglada hjälmar kicks ass, +man syns bra mkt bättre i trafiken. :yoparty

Hmmmm... Så Nolan är skit? Nu är det så att jag har "Nolan-skalle", få andra hjälmar sitter bra. Är de verkligen av plast? Plast = glasfiber???

Nuvarande ställning:
Multicolour: 2 st
Svart: 1 st
Svart m mönster: 4 st
ANNAN: 5 st!!!!!!!!

Jaha, vad gör man nu då? Tar en sån nedan eller???

Bifogat

• X_801_17.jpg
    X_801_17.jpg
    11.5 KB · Visningar: 270
Svane skrev:

den längst till höger!

Gör som Zeb säger, Xlite är mkt bättre hjälmar än Nolan.
Checa kör med xlite hjälm har jag för mig. .)

Och den gåa du har på bild är snygg. :tummenupp
(Fast jag tycker den zeb visar är strået vassare)

Svane skrev:
Hmmmm... Så Nolan är skit? Nu är det så att jag har "Nolan-skalle", få andra hjälmar sitter bra. Är de verkligen av plast? Plast = glasfiber???

Nuvarande ställning:
Multicolour: 2 st
Svart: 1 st
Svart m mönster: 4 st
ANNAN: 5 st!!!!!!!!

Jaha, vad gör man nu då? Tar en sån nedan eller???

Japp det tycker jag att du ska göra! :tummenupp

Tjena....

Tycker du ska ta den svarta *helt svarta*... Din hoj e gul och et går bra ihop med svart... Även så går den vanligt svarta bra ihop med allt typ val av kläder osv..

Ser ut att vara en fin 748 sp annars, brorsan har en likadan ´95

Tråkigt bara att den skar ihop förra sommaren.. Men snart är det höglljudda monstret igång igen... :tummenupp

Ha det bäst..

*/ ?>
Back