tjena tänkte köpa en mc i 600 klassen´.tänkte fråga vilken e bäst av r6.cbr rr.gsxr 600.eller zx-6r. tänk på att jag ska ha en 00-03 nått i den prisklassen jag vet att de e en smaksak jag personligen vet att gixxar gör bra bågar eftersom jag hade en gsxr 750 men undrar vilken av dom som e bäst prestandamässigt hoppas ni kan hjälpa mig så jag slipper springa o testa alla 

snacka om lyxproblem. Klart du ska testa alla...har själv bara kört R6 och GSXR 600 och det var inga hojor för mig + att de sinsemellan var rätt olika ändå. Vad ska du ha den till? Ren nöjesåkning till vardags? Bana? Vilken årsmodell av GSXR 750 hade du?
Kanske en kommentar jag skulle fällt vid köp av sockar. Bryr du dig inte mer än att du litar på vad alla andra tycker (för alla har ju samma smak och alla är lika långa mm?) så kan du ju lika gärna bara ta den som är närmast eller snyggast. Prestanda mässigt, tänkte du mest hästar högsta toppfart? I sånna fall har tillverkarna mycket bra fakta på sånt, googla! Alternativ köp bikes begguide, där har du mycket fakta!