Vilken drog är farligast?

Status
Ej öppen för fler svar.
Då kan jag ju fylla in och säga att du dör inte av lsd och inte heller av E. Inget av de är särskilt beroendeframkallande. Långsiktiga skador på e vet man ingenting om eftersom det är en ganska ny drog.
Lsd tar jag inte regelbundet för det verkar vara en ganska dum drog. Eller när skulle det egentligen vara passande att ta lsd? Extacy skulle jag nog ta ganska regelbundet när det är fest ifall det inte vore så olagligt i Sverige. Största anledningen att inte knarka är ju egentligen att man aldrig kommer få jobb ifall man skulle åka dit och därför knarkar jag inte.

Man kan i högsta grad dö av "E" så vitt jag är informerad. Allt som är centralstimulerande och påverkar t.ex. hjärtrytm kan man dö av.
LSD dör man inte direkt av men vem som helst kan väl räkna ut att det är jävligt farligt att på riktigt tro att man kan flyga eller att man är dinosaurie av guld som kan simma under vatten hur länge som helst?

Kola och sprit är definitivt vanligare nu än det nånsin har varit i Sverige förut. Både Svenne-banan och Turre-Ali känner sig som värsta feta hustlarna när dom drar en rejäl lina med en rullad tjuga på ett dasslock på en skitig krogtoa.
Jag är dåligt uppdaterad.
År sedan jag var på krogen.

Droger och dess farlighet är alltid svårbestämd. Heroin / opioider vinner alltid pga beroendet det medför, inte för att det är speciellt farligt för individen i sig, utam den destruktiva livsstilen som tillkommer. Ett opiumrökande samhälle går inte runt.

Hur som helst. Brittiska regeringsutredningen har listat upp drogerna så som de tyckte att det skulle vara.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article398505.ab

Droger och dess farlighet är alltid svårbestämd. Heroin / opioider vinner alltid pga beroendet det medför, inte för att det är speciellt farligt för individen i sig, utam den destruktiva livsstilen som tillkommer. Ett opiumrökande samhälle går inte runt.

Hur som helst. Brittiska regeringsutredningen har listat upp drogerna så som de tyckte att det skulle vara.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article398505.ab

...ser ut som Kat kunde vara nåt församhället. Man börjar gnaga vid elvasnåret så har man jobbat upp en fin påskind till trefikat. blir man mosig av det tro?

Visst är det så... kat är det nya inneknarket. Samhällsvänligt och lätt att se på dess användare om dom har munnen full med buskage.

Kanske något som regeringen kan ta tag i nu när dom har rett ut kärnkraftsfrågan en gång för alla.

Ärligt talat..

65 inlägg och inte en enda som nämner kvinnor! Det är väl en livsfarlig drog om något?

Man blir ruinerad, beroendeframkallande, de tar över ens hjärna och fria vilja..

Bara att fylla på med eländet de ställer till med. Det värsta är att man fastnar med samma kvinna bara för att man hade ett hyfsat första halvår..

Och om man skulle bryta sig loss ur förhållandet.. Vad händer då? Jo, då står nästa runt hörnet och man går på samma jävla fint igen!

Ärligt talat..

65 inlägg och inte en enda som nämner kvinnor! Det är väl en livsfarlig drog om något?

Man blir ruinerad, beroendeframkallande, de tar över ens hjärna och fria vilja..

Bara att fylla på med eländet de ställer till med. Det värsta är att man fastnar med samma kvinna bara för att man hade ett hyfsat första halvår..

Och om man skulle bryta sig loss ur förhållandet.. Vad händer då? Jo, då står nästa runt hörnet och man går på samma jävla fint igen!
.....

Bifogat

• gay.jpg
    gay.jpg
    69.5 KB · Visningar: 52
Ärligt talat..

Fan jag hann inte...

Man kan i högsta grad dö av "E" så vitt jag är informerad. Allt som är centralstimulerande och påverkar t.ex. hjärtrytm kan man dö av.
LSD dör man inte direkt av men vem som helst kan väl räkna ut att det är jävligt farligt att på riktigt tro att man kan flyga eller att man är dinosaurie av guld som kan simma under vatten hur länge som helst?

Precis, helt korrekt. Det finns en jäkla massa människor som har dött av E, det är dock lite svårare att överdosera på än vissa andra saker men trycker du i dig tillräckligt många så kan du nog vara säker på att du dör av att hjärtat stoppar alternativt överhettning. För ett par år sedan var det ett uppmärksammat fall om en engelsk tjej som firade sin födelsedag och tog sin första E. Hon hade hört att man skulle dricka mycket vätska för att undvika överhettning så hon drack 7 liter vatten på ganska kort tid (minns inte exakt) vilket fick till följd att hennes blod tunnades ut (?) och hon dog av det.

Ärligt talat..

De ska brukas, inte missbrukas. :tummenupp

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back