maroxx
Guest
Så om jag inte köper mer än 7 kilo så borde det vara ofarligt. Tack.
precis!
fast åker du dit så får du värre straff än våldtäktsmän och misshandlare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så om jag inte köper mer än 7 kilo så borde det vara ofarligt. Tack.
precis!
fast åker du dit så får du värre straff än våldtäktsmän och misshandlare
Var det inte nån kille som gjorde nån dokumentär om heroin där han testade det själv och det slutade med att det totalbarkade för honom? Nån som vet vad den heter isf?
Ojoj, det som började som en trevlig tråd om knark har alltså urartat till en tråd där man får rådet att FILDELA!! Knark får verkligen folk att bli brottslingar.
Knark och stöld går hand i hand. Imorgon ska jag gå och sno min grannes snöslunga. Varför ska jag betala för nånting som jag kan få gratis?
Fan,här satt jag och funderade över vart jag skulle försäkra hojen nästa år,bättre dra en lina och köra avställt!
Henrik
exakt, kommer aina äre bara o cutta dom, DIRR
aina ska alltid jävlas med oss, låter oss aldrig va, fan ainahora ja cuttare! sköt ditt snutjävel
dom tog mig för ett år sen, hade snott en skoteralltid lägger dom sig i
![]()
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/6474053.stm#drugs
För er som inte orkat klicka på länken så stå väl det viktigaste här.
"It assesses drugs on the harm they do to the individual, to society and whether or not they induce dependence.
A panel of experts were asked to rate 20 different drugs on nine individual categories, which were combined to produce an overall estimate of harm.
In order to provide familiar benchmarks, five legal drugs, including tobacco and alcohol were included in the assessment. Alcohol was rated the fifth most dangerous substance, and tobacco ninth.
Heroin was rated as the most dangerous drug, followed by cocaine and barbiturates. Ecstasy, however, rated only 18th, while cannabis was 11th."
Då kan jag ju fylla in och säga att du dör inte av lsd och inte heller av E. Inget av de är särskilt beroendeframkallande. Långsiktiga skador på e vet man ingenting om eftersom det är en ganska ny drog.Det där är ju nonsens om det inte finns mer fakta än så där att tillgå. Självklart anses tobak göra större skada på samhället än LSD då några miljoner svenskar röker och kanske något tusental tar LSD reglebundet. Det säger verkligen ingenting om hur farlig en drog är för användaren, eller för samhället heller om du räknar skada/användare och inte en totalsiffra.
Men om gängse uppfattning är att LSD och X och annat är relativt ofarligt så förstår jag inte varför ni inte tar det regelbundet, det verkar ju kul.
Nonsens var ordet sa Bull. Dom flesta av preparaten i listan dödar. Om än påDet där är ju nonsens om det inte finns mer fakta än så där att tillgå. Självklart anses tobak göra större skada på samhället än LSD då några miljoner svenskar röker och kanske något tusental tar LSD reglebundet. Det säger verkligen ingenting om hur farlig en drog är för användaren, eller för samhället heller om du räknar skada/användare och inte en totalsiffra.
Men om gängse uppfattning är att LSD och X och annat är relativt ofarligt så förstår jag inte varför ni inte tar det regelbundet, det verkar ju kul.
Kola och sprit var populärt på åttiotalet.
Då kan jag ju fylla in och säga att du dör inte av lsd och inte heller av E.
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |