VIlken diskussion är mest tröttsam?

Vilken av alla evighetslånga diskussioner på Racingforumet är mest tröttsam?

• Antal röstningar
    0

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Vilken av alla evighetslånga diskussioner på Racingforumet är mest tröttsam?

2t vs. 4t är ju ett ämne som vi kan rätt bra vid det här laget.

Sen kan man ju undra om det verkligen är diskussionerna/ämnena som är tröttsamma...jag tycker snarare det är vissa personer som förstör diskussionerna där dom tar över trådar för att utkämpa personliga vendettor som dom lika väl skulle kunna ta via PM.

ZoulFly skrev:
2t vs. 4t är ju ett ämne som vi kan rätt bra vid det här laget.

Sen kan man ju undra om det verkligen är diskussionerna/ämnena som är tröttsamma...jag tycker snarare det är vissa personer som förstör diskussionerna där dom tar över trådar för att utkämpa personliga vendettor som dom lika väl skulle kunna ta via PM.

Du har en poäng där. Ingen nämnd och ingen glömd.

Vem som ska diska efter maten, tjejen eller jag. :rolleyes:

Det är inte ämnena i sig som är tröttsamma utan folk som debatterar genom att föra fram samma argument gång på gång, och detta för inte fram debatten något utan blir bara en variant på det som barnen i sandlådan använder: "Joho!", "Nähä!", "Joho!", "Nähä!".

Om man märker att inga nya argument/åsikter kommer fram i en diskussion efter ett tag så vore det bästa att man kommer överens om att inte vara överens, och avsluta där. Men det kanske är för mycket att begära, vad vet jag? En del tycker tydligen att det är kul att tjafsa helt enkelt. Det borde kunna stävjas genom mera aktiv moderering, men det kräver ju iofs mera tid/engagemang från våra moderatorer.

2 mot 4 och veidec mot svemo är klart värst. Dom andra två är ju roliga!

Veidec trådarna börjar bli rätt tröttsamma nu, speciellt som vi fått vår egen Veidectaliban i Sandstream.

4t vs 2t kan ju iallafall i vissa tillfällen vara både roliga o intressanta.

Allas vår egen Haydentaliban Valmers är ju också rätt skoj i sin trångsynthet. Han har med all säkerhet aktier i Regaine (eller hur det nu stavas) eftersom han stöttar deras varumärke så mkt...

Nä, min röst går på Veidec...

Veidec blev bara för mycket, dessutom ska jag göra valmers sömnlös med att testa ett par repor med 250SP, kan va kul att testa något nytt innan det blir förbjudet.

CorbenDallas skrev:
...speciellt som vi fått vår egen Veidectaliban i Sandstream....
Jag jobbar inte med något som rör Veidec men de har säkert en bild på mig som de ber till för att hitta styrka :D

Det är 1000 vs 600 jag stör mig på så 1000-taliban skulle passa bättre :)
Funderar för övrigt på att bli muslim så man kan åka hem till den frun som är på bäst humör :lol

Back