Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte riktigt i Sthlmsområdet...
Men knysta inte nåt om cardsharing där för då blir du bannad för livet![]()
Precis, jag har ju redan abonnemang hos Anal Digital, men deras värdelösa box duger inte någonting till... Jag vill ha en bra digitalbox som är snabb och har hårdisk.Men vad jag uppfattat på denna tråd så är han inte ute efter att "dela kort". Utan att bara ha en bra box till det befintliga abbonemanget
http://www.digitalboxen.com/visaenprodukt.php?artnr=0129
Blir väl att kanske beställa en sån... Kommer den att funka ihop med kabeltvnätet och Anal Digital eller måste jag ha nått av tillvalen, typ C-Tuner (KABEL) (599?
Ok! Så jag behöver alltså välja till C-Tuner (KABEL) (599
Ok! Så jag behöver alltså välja till C-Tuner (KABEL) (599under fliken "Tillval" på http://www.digitalboxen.com/visaenprodukt.php?artnr=0129 ?
Priset med hårddisk blir då lite bättre där än på sidan som du länkade till...
Ok! Då blir det nog att beställa en sån... Tack för hjälpen!Sorry tänkte inte på att du ville ha en disk också.
Ja, det stämmer du behöver välja till DVB-C för Kabeltvnätet.
Läst runt lite om DM800:an... man vill ju inte behöva hacka en massa Linux bara för att få saker och ting att funka. Hur mycket "besvär" är det att få igång allt? Kan tillägga att jag har god datorvana och har även kört lite linux, men jag vill inte behöva krångla en massa ändå...
Läst runt lite om DM800:an... man vill ju inte behöva hacka en massa Linux bara för att få saker och ting att funka. Hur mycket "besvär" är det att få igång allt? Kan tillägga att jag har god datorvana och har även kört lite linux, men jag vill inte behöva krångla en massa ändå...
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |