Video Vilken dåre!

Det där är en gammal klassiker som har varit uppe flera gånger förut. Föraren verkar lite stressad och underlaget måste va väldigt halt.

skapligt halt underlag, går ju på bredden varje gång han gasar/bromsar :gnissla

hmm backelitpuckar till hjul eller så är det arabasfalt, dom har tydligen olja som tränger upp och det blir halt, ni har väl sett arabdrift videos:gnissla

min kawasaki zx6r från 98 hade samma instrumentpanel som denna i filmen men det kan ju säkert lika väl vara en zx9r!

Det sorliga är att även i Sverige så tror många att det där är bra körning, enligt mig är han bara ett offer som endast förstår sig på gas och broms, och polisen får gärna sätta han i räcket innan han kör över nån barnvagn vid övergångsstället.

Det sorliga är att även i Sverige så tror många att det där är bra körning, enligt mig är han bara ett offer som endast förstår sig på gas och broms, och polisen får gärna sätta han i räcket innan han kör över nån barnvagn vid övergångsstället.

Behöver man mer än gas o broms ? Fast han har åtm inte kört "ijäl sig DiReCkt"....

Här har ni några andra gasglada.....

TS videolänk visades upp på min risk1a nu i våras som ett exempel på nåt. Måste nästan varit eco-driving dom menade, han bromsar ju inte i onödan liksom =P

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman