Video Vilken dåre!

Dom har nog bara bråttom till Donken fär att hinna greja veckans gadget på colaglasen.

han tog det lite lugnare vid 3.25 då en polis va i farten :)

detta måste väll ändå vara i något tropiskt land där asfalten ligger slät året om och slits tills den blir blank och hal?

Eftersom jag nästa vecka åker till Turkiet så måste jag passa på att dela med mig av den här rullen. Här är två dårar som kör utan några som helst marginaler =p

Eftersom jag nästa vecka åker till Turkiet så måste jag passa på att dela med mig av den här rullen. Här är två dårar som kör utan några som helst marginaler =p

Sådär körde våran chaufför med en liten buss från flygplatsen till vårt hotell (Turkiet).
"plattan i mattan och slalom mellan alla fordon"

Var ganska orolig då.

Saken blir ju inte bättre av att dom inte kan köra för fem öre. Jisses... :3freak

Vaddå utan marginaler? Efter 2:43 in i filmen var det ju flera cm kvar till bakljuset. Funderar mest på varför han inte såg öppningen som kompisen tog (till vä. om bilen)!? Var han skymd/låg för nära polaren? Upplevde han farten som för hög för att hinna med att styra? Eller hade han triggat en reflext så han höll för hårt i styret och därmed slöade ner instyrningen mot vä. sida av bilen?

Vi lär aldrig få svar på frågan men nog tål det att funderas på!?

// Niklas

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...