Den på bilden heter iaf Blackbird, det står då det på den.ktmjacke skrev:den heter blackHAWK inte blackbird.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den på bilden heter iaf Blackbird, det står då det på den.ktmjacke skrev:den heter blackHAWK inte blackbird.
Ja det ser jag oxå,men det finns flera breitlingmodeller med ordet "black"+nåt annat efter tydligen.Min har blå urtavla o är i rostfritt utförande.Ulf W skrev:Den på bilden heter iaf Blackbird, det står då det på den.![]()
![]()

ktmjacke skrev:Om det är ett plagiat så har nog breitlingbutiken i huddinge lyckats lura mig riktigt ordentligtKöpte den iaf i deras butik för 4 år sen o den heter blackHAWK inte blackbird.Kostade 27500 svenska pesos.Jag är inte direkt intresserad av klockor o köpte den mer som ett "smycke" att spara som gåva till en viss person i framtiden.Har alla handlingar som intygar att den är äkta iaf o polaren är bekant sedan länge med ägaren av butiken,så lurad tror jag inte att jag blivit iaf.

Håller med dig,men klockan är inte köpt åt mig själv,har inte det intresset.Kan kalla det för en mutpresent åt nån som varit duktig(kanske) i många år.Han ÄLSKAR däremot klockor.Själv kan jag inte ens ha en klocka på armen,speciellt dom här dyringarna,stora o tunga,känns ovant.Men en del kan ju va ganska snygga o balla att se på.Min klocka är ju "billig" om man pratar om breitling ändå.Men den är diskretare istället,så ägaren kanske slipper bli muddrad på den om han har turWestW skrev:Sälj skiten och köpt något du kan ha roligt med. Jag tycker det är slöseri att ha en kopia för 1000kr ligga och skräpa och du har en äkta som kostar multum. Köper en uppsättning däck och bränner upp i stället. Mycket roligare![]()

Du har helt rätt (tycker jag). Själv har jag en GUL Pro 1.38 och det är den bästa klocka jag någonsin haft. Verkar klara det mesta man utsätter den för i vardagliga situationer, snygg och ganska billig (1100kr). Och dessutom passar den ganska bra till mina smycken i silver och nysilver.Vegas skrev:jag har en certina för 2k, den visar tid den med....
lägg pengarna på hojen iställe, bling bling är för braths & hip hopare....![]()
nu kommer jag få stryk....![]()
![]()
Vegas skrev:jag har en certina för 2k, den visar tid den med....
lägg pengarna på hojen iställe, bling bling är för braths & hip hopare....![]()
nu kommer jag få stryk....![]()
![]()

Esquire skrev:Du har helt rätt (tycker jag). Själv har jag en GUL Pro 1.38 och det är den bästa klocka jag någonsin haft. Verkar klara det mesta man utsätter den för i vardagliga situationer, snygg och ganska billig (1100kr). Och dessutom passar den ganska bra till mina smycken i silver och nysilver.![]()
Dock har armband och dylikt blivit lite repigt och dant nu, det mesta efter en liten longboardolycka. Men det är det enda sedan jag köpte den i juni 2002.
![]()
Gå in på breitlings egen hemsida o sök på blackbird så ser du att den inte dyker upp heller.Gjorde precis som du o fick inte en enda träff på google ens.Verkar som breitling bara har vissa modeller med på sin sajt dessutom.Vet att min har nåt tilläggsnamn oxå,nånting med att det sitter en till liten fjollklocka på armbandet.UrbanTiger skrev:När jag sökte på Blackhawk kom det upp något digitalt tjafs som inte var något likt...
Provar söka en gång till
Tror inte att du blivit blåst![]()
Hitta en sida med lite olika rovor...
http://www.jewelswarehouse.com/DS_RP_Watches.asp?Brand=Breitling&Series=Chronomat
Varför köper man så dyra klockor och säljer omgående trots intresse?blacktriple skrev:Det handlar om intresse och prioriteringar. Är man intresserad av ur och tycker sig kunna lägga pengar på det, då gör man ju klart det.
Har du försökt förklara ditt hojintresse för någon som är totalt ointresserad av det?![]()
Brats & Hiphopare?![]()
BMW R90s skrev:Varför köper man så dyra klockor och säljer omgående trots intresse?
Finn hur många som helst på blocket.
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg