WestW
.
Vad är nypriset på orginalet?
Tror den är ca 4-5år.
Tror den är ca 4-5år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
OK, vet ej men jag har hört runt 40 000:- för en sån, men vet ej om det finns olika modeller av denna modellktmjacke skrev:påminner om min blackhawk.kanske är en tidigare modell av den.I så fall kostar den 27500kr
MostWanted skrev:Breitling colt automat original är en favorit! nån som vet vart man kan köpa kopior?
MostWanted skrev:hehe. Jaja.

csn inkomst...Markus skrev:En äkta för sex lappar:
http://www.blocket.se/view/4237363.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0
MostWanted skrev:csn inkomst...
Har man råd med en klocka för 40 papp så har man råd med det mesta, dock smällde McB hela sin RR budget på ett gökur.Markus skrev:Har man råd med en hoj för män kan man inte gå runt med tjejklocka.![]()
GSXR1100R skrev:Har man råd med en klocka för 40 papp så har man råd med det mesta, dock smällde McB hela sin RR budget på ett gökur.

F-n du har rätt, McB fixade pök med posörklockan sin.Markus skrev:Klockrent gjort. Vad tror du man får mest napp av, att lukta oktan på krogen eller att ha ett fett ur? Nu ska han väl dessutom sälja, då han stadgat sig (jag har tjuvläst). En man att beundra.![]()
GSXR1100R skrev:F-n du har rätt, McB fixade pök med posörklockan sin.

Hörrni småflickor spamma någon annanstans! Om det är ett plagiat så har nog breitlingbutiken i huddinge lyckats lura mig riktigt ordentligtUrbanTiger skrev:Leta lite............................
Blackbird.... ser ut så här
Skillnaden är att klockan är borstad och inte kromad.
Annan färg och andra funktioner på dom små visarna.
Andra visare ser det ut som och andra timmarkeringar som verkar vara flouriserande på Blackbirden.
Är man lite fräck så kan man nog säga att din klocka är ett plagiat.
Orjonal kosta den tydligen 1550£ elöler 2995$
![]()
Köpte den iaf i deras butik för 4 år sen o den heter blackHAWK inte blackbird.Kostade 27500 svenska pesos.Jag är inte direkt intresserad av klockor o köpte den mer som ett "smycke" att spara som gåva till en viss person i framtiden.Har alla handlingar som intygar att den är äkta iaf o polaren är bekant sedan länge med ägaren av butiken,så lurad tror jag inte att jag blivit iaf.|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|