Glenn-Ove
Drunk as hell
Har en 540 tillsalu, dock gått längre än du tänkt dig.
http://www.autopower.se/?oppna=/powerborsen/bmw.asp?id=77423
Skön bil.
http://www.autopower.se/?oppna=/powerborsen/bmw.asp?id=77423
Skön bil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr så gillar jag inte sådana bilar, tycker Range Rover Sport är riktigt tråkig.
Ända som egentligen talar emot BMW 5serie är att de börjar se lite gammla ut, men fortfarande riktigt snygga med m-paket.
Blir man inte irriterad om man ska ha den som bruksbil?
Såg riktigt fin ut dock gått lite långt, blir en combi om jag inte blir dum och köper mig en m5aHar en 540 tillsalu, dock gått längre än du tänkt dig.
Skön bil.
Vill du ha det bästa tänkbara om du sätter ekonomin i första hand så är detta bilen för dig japanare
Nä fan Jag kör min Ford F350 som brukis! Billig att äga och man ser bra i traffiken. Kanske inget man åker till Jukkasjärvi i men i övrigt en fantastisk bi... Flörlåt truck ska det va.
Vad du än gör så köp ingen Audi! Sämsta och dyraste biljävel Jag har haft. Sålde just min A4 -05 2.0 quattro och det känns som ett lekablock lättats från mitt hjärta.
Tyvärr så har jag inte åkt i någon bekväm japanare förutom Lexus, sen är de tråkiga, man ska åka bekvämt prio1 med automat.
Tvivlar dessvärre starkt på att RAMen är vidare bekväm att åka i, samma med tahoe och andra liknande bilar, om man skall åka långt blir det nog otrevligt.
Chevrolet Tahoe? Farsgubben har en och jag tycker man åker riktigt trevligt i dom![]()
Inte så viktigt, ska få plats med cross kläder och annat skräp, förutom att bilen inte får kännas liten i förarmiljön.Kom på en sak jag själv upptäckte EFTER jag köpt min 5-serie touring
Den är förvånansvärt liten invändigt. Tänk på det om det är viktigt.
Inte så viktigt, ska få plats med cross kläder och annat skräp, förutom att bilen inte får kännas liten i förarmiljön.
köp en mustang gt så e ja din för alltid, då behöver du inte ens prata omkull mig. Går bra med en 2005 men annars är 2008 jävligt snygg. Shelby går lika bra och Mustang Ellenor. Går bra med Mustang Saleen osså.![]()
![]()
Kan du dammtorka, tvätta och prata svenska?köp en mustang gt så e ja din för alltid, då behöver du inte ens prata omkull mig. Går bra med en 2005 men annars är 2008 jävligt snygg. Shelby går lika bra och Mustang Ellenor. Går bra med Mustang Saleen osså.![]()
![]()
Tyvärr får jag varken in den i garaget eller på min p-plats, men bra läckert och praktiskt måste ta och åka och testa en dodge ram, tyvärr vill man ha lite tryck och då sneglar man på SRT10 och blir fattig.
Så att ha en stor truck funkar till vardags?
Så Audi är skitbilar, fick du ett måndags ex eller bara skit överlag?
Jag var i samma sits något år sedan. Köpte en BMW 525i Touring -03 med drag och M-sport paket.
Finns en hel del av dem för BMW hade nåt paketpris på dem då.
Alla bilar rostar förr eller senare. Tyvärr har jag förstått att rost är ett problem med E39 generationen samt E46 generationen. En vän till mig har haft både fem och tre serie av denna generation och fått skärmar, dörrar och huv bytt på goodwill. Den ena bilen var import dessutom, men det hade ingen betydelse. Måste säga att jag tycker att det är snyggt skött av BMW.
I prisklassen 100- 150 tkr hade jag nog ändå övervägt att köpa en BMW trots ovan nämnda problem. Det är fantastiska bilar att köra med hög komfort.
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |