CJ900RR skrev:det finns firmor som lever på att låsa upp telefoner. köp den med tre fri 300, lås upp den och använd ditt telia. men då måste du dock betala 300 pezetas i 12 månader...
Är du helt tokig människa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CJ900RR skrev:det finns firmor som lever på att låsa upp telefoner. köp den med tre fri 300, lås upp den och använd ditt telia. men då måste du dock betala 300 pezetas i 12 månader...
duckie skrev:Är du helt tokig människa?
McFille skrev:Annars kan du köpa den "clean" för 4665:- HÄR, och sen bara tjoffa i ditt Telia simkort.
Billigast i Sverige enligt Pricerunner.
ja jag är inte riktig någonstansduckie skrev:Är du helt tokig människa?
CJ900RR skrev:har nu fått min z800 och är hittills väldans nöjd. en fråga bara. ska jordgloben verkligen vara igång? den uppe i vänster hörne på displayen som visar att gprs är igång. har inga tjänster som använder den igång men den vägrar att slockna.
Gustav1 skrev:Prova att starta om den.
McFille skrev:1. Redan idag har 85% av Sveriges befolking 3G täckning. Vet inte vart du har fått din siffra ifrån, men den verkar överdriven.
Visst, täckingsyta och antalet människor som har täckning är inte samma sak, men ytan är ändå ganska ointressant.
Rasorblade skrev:Har haft E1000 och har nu V800 uppdaterad till Z800i.
Rekommenderar Z800i, E1000 är ok men Z800i är mkt bättre!!![]()
955i skrev:Köpte en V800 förra månaden som jag dag två körde en unbrand & unlock på
Starstriker skrev:Sitter själv med en v800 som jag funderar på att uppdatera till Z800. Har dock hört att det kan bli problem? Har du märkt någon skillnad förutom att vådafåns menyer och all annan skit försvinner? Hatar verkligen det här Vodafone Line-tjafset. Luren är ju trött och funktionaliteten sämre än för "orginalet"
Känner du någon som kan uppdatera, eller skickade du in telefonen ?
/K
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden