Vilken 3-mobil ska man ha?

Beställde en Z800i på 3:s hemsida i söndags och fick den igår. Har därför inte hunnit testa så mycket än, men luren verkar helt OK. Återstår att se hur bra täckning det är där jag rör mig.

Storleken har betydelse... :hihi
SonyEricsson Z1010 & Vodafone.

Möjligen saknas radio och en bättre kamera men det mesta andra finns.
lätt åtkomligt minneskort och usb mm är ok men "blåtanden" funkar ypperligt!

SuperMicke skrev:
Beställde en Z800i på 3:s hemsida i söndags och fick den igår. Har därför inte hunnit testa så mycket än, men luren verkar helt OK. Återstår att se hur bra täckning det är där jag rör mig.

jag beställde ju min imåndags. då kanske jag får den idag!? hoppas :Bugar

CJ900RR skrev:
jag beställde ju min imåndags. då kanske jag får den idag!? hoppas :Bugar
Inte omöjligt. När jag beställde stod det att leveranstiden var 5-7 dagar, om varan fanns i lager, så jag blev lite förvånad att det gick så snabbt.

SuperMicke skrev:
Inte omöjligt. När jag beställde stod det att leveranstiden var 5-7 dagar, om varan fanns i lager, så jag blev lite förvånad att det gick så snabbt.

stod samma för mig, 5-7 dagar. nåja det är ju inte dödsviktigt att få den snabbt, men det skulle ju vara kul. alltid roligt med nya leksaker :-)

Både min mobil och 3 suger! :huvet Dålig mottagning, och man måste starta om mobilen hela tiden för att mottagningen försvinner eller att det inte går att ringa ut eller ta emot samtal.. :mad:

Saknar min Nokia med Comviq... :(

Skit!! Iaf på felskrivna räkningar, kundtjänst, samtalspriser och att kunna säga upp abbonemanget. Jag och min sambo ringde och ville säga upp våra abbonemang -Ok vi skickar papper som ni får skriva på sa dom. 3 veckor senare fick vi dom, skriver på och skickar in. Har abbonemangen blivit uppsagda - Nej. Och jag vet flera som råkat ut för exakt samma sak. Dessutom så pajade kompisens telefon nästan direkt när han köpte den. Reparationen tog 5 månader och under tiden så fick han en gammal jättetelefon som man fick ladda 2 ggr om dagen.

Täckningsmässigt så var dom helt ok, förutom att man ofta fick ringa upp 2 ggr (första gången så stod det "ringer upp" i displayen men det hände inget mer).

Nepp, jag dammade av mitt gamla Halebopkort och köpte mig en gsmtelefon istället.

Emmi skrev:
Usch, jag får rysningar av sånt här. Tre suger.
Utveckla gärna.

Jag tycker 3 funkar helt ok! Har haft en LG 8110 i ett år nu och bytte precis till en Motorola A1000. Skönt att kunna sitta var som helst (nåja) och kunna surfa på msn tex :)

SuperMicke skrev:
Tänkte hoppa på TRE:s erbjudande nu och har 2 lurar som jag lurar på.
Motorola E1000 eller
SonyEricsson Z800i
Är det någon som har nån av dessa, som kan ge ett omdöme?
Testa nån av de här fyra, det är dom som är nåt att ha: Z800, E1000, A1000 och Nokia 6680 som kommer när som helst (i veckan troligtvis)
Sen väljer du den av dom som passar dig bäst. :tummenupp Kika runt och läs recensioner på nätet osv.

Nisse Järnet skrev:
Testa nån av de här fyra, det är dom som är nåt att ha: Z800, E1000, A1000 och Nokia 6680 som kommer när som helst (i veckan troligtvis)
Sen väljer du den av dom som passar dig bäst. :tummenupp Kika runt och läs recensioner på nätet osv.

Hmm lite sent ute... Han har redan köpt en telefon...

Kolla denna sidan för massa roliga saker!!!!!!!
www.mobile9.com

Får också en Z800i imorrn, skall bli spännande att se hur den är! Har bara hört bra om den, mumma... :Bugar
NEC:en (e616) är ju som bekant inte den stabilaste telefonen på marknaden...dock har jag inte haft några större problem med den, den är bara klumpig och har grymt dålig batteritid :4skrika

Rasorblade skrev:
Har haft E1000 och har nu V800 uppdaterad till Z800i.

Rekommenderar Z800i, E1000 är ok men Z800i är mkt bättre!! :tummenupp

Hur funkar det med minneskortet egentligen? Satt och tankade över lite låtar och bilder i går, men till slut så stod det att telefonminnet var fullt. Borde det inte gå att tanka till minneskortet? Vill man ha ett gäng mp3 och några filmklipp så är ju telefonminnet slut rätt fort. Fick som sagt luren i går så jag har inte klurat ut allt ännu. :va

UrbanTiger skrev:
Orka inte läsa igenom allt men välj en sånn där Tre-G.
Skillnanden mellan Tre-G, 3-G och GGG vet jag inte men dom är bättre än GSM och du kan titta på DVD-filmer över telefonen, cooolt som fan. Har sett det på TV :yoparty

Och med det försöker du säga?

McFille skrev:
Får också en Z800i imorrn, skall bli spännande att se hur den är!

Vafaaaan - inte en operatörsobunden eller? Jag vill ha en z800 med mitt befintliga telia-3g-abb - hur jävla länge måste man vänta+???

duckie skrev:
Vafaaaan - inte en operatörsobunden eller? Jag vill ha en z800 med mitt befintliga telia-3g-abb - hur jävla länge måste man vänta+???

det finns firmor som lever på att låsa upp telefoner. köp den med tre fri 300, lås upp den och använd ditt telia. men då måste du dock betala 300 pezetas i 12 månader...

CJ900RR skrev:
det finns firmor som lever på att låsa upp telefoner. köp den med tre fri 300, lås upp den och använd ditt telia. men då måste du dock betala 300 pezetas i 12 månader...

Nej. Just nu är det 199 boyarder i 6 mån, därefter 299 i 6 månader. 295 för luren.

SuperMicke skrev:
Nej. Just nu är det 199 boyarder i 6 mån, därefter 299 i 6 månader. 295 för luren.

Eller så pröjsar du 495:- för luren direkt och tar Fri 120 för 200:-/månaden istället..

duckie - nix, det är med 3

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...