Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SuperMicke skrev:Beställde en Z800i på 3:s hemsida i söndags och fick den igår. Har därför inte hunnit testa så mycket än, men luren verkar helt OK. Återstår att se hur bra täckning det är där jag rör mig.
Inte omöjligt. När jag beställde stod det att leveranstiden var 5-7 dagar, om varan fanns i lager, så jag blev lite förvånad att det gick så snabbt.CJ900RR skrev:jag beställde ju min imåndags. då kanske jag får den idag!? hoppas![]()
SuperMicke skrev:Inte omöjligt. När jag beställde stod det att leveranstiden var 5-7 dagar, om varan fanns i lager, så jag blev lite förvånad att det gick så snabbt.
Utveckla gärna.Emmi skrev:Usch, jag får rysningar av sånt här. Tre suger.
Testa nån av de här fyra, det är dom som är nåt att ha: Z800, E1000, A1000 och Nokia 6680 som kommer när som helst (i veckan troligtvis)SuperMicke skrev:Tänkte hoppa på TRE:s erbjudande nu och har 2 lurar som jag lurar på.
Motorola E1000 eller
SonyEricsson Z800i
Är det någon som har nån av dessa, som kan ge ett omdöme?
Nisse Järnet skrev:Testa nån av de här fyra, det är dom som är nåt att ha: Z800, E1000, A1000 och Nokia 6680 som kommer när som helst (i veckan troligtvis)
Sen väljer du den av dom som passar dig bäst.Kika runt och läs recensioner på nätet osv.
Rasorblade skrev:Har haft E1000 och har nu V800 uppdaterad till Z800i.
Rekommenderar Z800i, E1000 är ok men Z800i är mkt bättre!!![]()
UrbanTiger skrev:Orka inte läsa igenom allt men välj en sånn där Tre-G.
Skillnanden mellan Tre-G, 3-G och GGG vet jag inte men dom är bättre än GSM och du kan titta på DVD-filmer över telefonen, cooolt som fan. Har sett det på TV![]()
Vad blev det då?Rasorblade skrev:Hmm lite sent ute... Han har redan köpt en telefon...
Kolla denna sidan för massa roliga saker!!!!!!!
www.mobile9.com
Nisse Järnet skrev:Vad blev det då?![]()
McFille skrev:Får också en Z800i imorrn, skall bli spännande att se hur den är!
duckie skrev:Vafaaaan - inte en operatörsobunden eller? Jag vill ha en z800 med mitt befintliga telia-3g-abb - hur jävla länge måste man vänta+???
CJ900RR skrev:det finns firmor som lever på att låsa upp telefoner. köp den med tre fri 300, lås upp den och använd ditt telia. men då måste du dock betala 300 pezetas i 12 månader...
SuperMicke skrev:Nej. Just nu är det 199 boyarder i 6 mån, därefter 299 i 6 månader. 295 för luren.
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |