Vilken 125:a?

Bramstedt skrev:
Ha ! Så fan heller ! :kocko min RGF är pigg som fan ! Det kan _Mini_ intyga! Den hade precis gått 1000mil när jag köpte den. Jag testade mot en M3a, och jag vann. That´s It! Sen om det inte var den piggaste det skiter jag i. Och om han som körde växlade som en kärring. Sen racade jag på motorvägen mot en Honda Civic med bomexpaket å lustgas. när han tryckte på N2O så gav ju jag också full gas, vi var jämna upp TILL 190 blås, där släppte jag pga rödmarkering och min "ovilja" till att den skulle skära.

ps. Jag väger 50kg, liten å lätt alltså! ds.

Säker på att han växlade upp till 2:an i sin M3a då?

JO ELLER HUR ATT DU DRAR JÄMNT MED EN BIL MED LUSTGAS!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Du är nog det största fuckot hittills här inne om du inte är ett flaimbait. :banana

Solid snake skrev:

Du är nog det största fuckot hittills här inne om du inte är ett flaimbait. :banana
Vad är en flaimbait? :va

KalleNorton skrev:
Vad är en flaimbait? :va

Typ RoLLER som reggar ett nytt konto och säger att han har moppe o vill trimma den så den gör 200 osv.

ELLER sånna som BRASSARN.

Solid snake skrev:

Hörrö ! En honda Civic har typ 110hp. Sen hade killen inte mer än 50hp NOS. :FU
Och JA, M3an gav ! den hade gått närmare 30 000mil, tyskimport. 286hp. Kanske 250hp nu. Sen killen som körde var inte den hetaste på att växla.
E du sur bara för att jag drog en snabb bil och inte du? :Rockbanan

Jag var ute å klockade RGF:en 0-100 på 6.5s. Det räcker för att klå en 12år gammal BMW. :hoppskrat

Bramstedt skrev:
Hörrö ! En honda Civic har typ 110hp. Sen hade killen inte mer än 50hp NOS. :FU
Och JA, M3an gav ! den hade gått närmare 30 000mil, tyskimport. 286hp. Kanske 250hp nu. Sen killen som körde var inte den hetaste på att växla.
E du sur bara för att jag drog en snabb bil och inte du? :Rockbanan

Jag var ute å klockade RGF:en 0-100 på 6.5s. Det räcker för att klå en 12år gammal BMW. :hoppskrat

Öööh? Sur för att du drog en bil? Nej jag har kommit förbi det stadiet för längesedan...

Solid snake skrev:
Öööh? Sur för att du drog en bil? Nej jag har kommit förbi det stadiet för längesedan...

Solid är mogen han vetu... han kör aldrig om billar fattar du väll :kocko ååå

RS "Alex" skrev:
Solid är mogen han vetu... han kör aldrig om billar fattar du väll :kocko ååå

Nej jag kör inte om bill om jag ser honom på vägen, men bilar kör jag om.

Har du inget vettigare för dig än att sitta och svara på alla mina inlägg?

Bramstedt skrev:
Haha, okej, men det verkade nästan så.

Det är lugnt mannen.

Titta här Alex, såhär löser man det, inte med en massa smileys som verkar vara det enda du kan använda + dålig svenska.

Solid snake skrev:
Det är lugnt mannen.

Titta här Alex, såhär löser man det, inte med en massa smileys som verkar vara det enda du kan använda + dålig svenska.

Eller kallar varrandra sär? Nepp här tar man nästan alex sida!, Ge fan i att snacka skit överhuvud taget i forumet ist och ta det på msn.

Padde skrev:
Eller kallar varrandra sär? Nepp här tar man nästan alex sida!, Ge fan i att snacka skit överhuvud taget i forumet ist och ta det på msn.

Går inte, blockat honom efter vissa av hans kommentarer där.

Jag ger mig ur denna diskussionen nu.

Anton_Ljunghusen skrev:
Bramstedt är fan roligare än Mingves :rofl :rofl :rofl

p.s, 6,5 sek till 100 på mätarn eller 100 på gps?

Kul kille du.
Ja, GPS e för dyrt för mig. Så jag satte fast en videokamera på hojen, gasade iväg, sen satte jag på filmen och klockade med tidtagarur.
Tattigt? Japp! :D

Visst visst, det kanske var 0-95. Men ärligt talat så skiter jag i det.

Bramstedt skrev:
Kul kille du.
Ja, GPS e för dyrt för mig. Så jag satte fast en videokamera på hojen, gasade iväg, sen satte jag på filmen och klockade med tidtagarur.
Tattigt? Japp! :D

Visst visst, det kanske var 0-95. Men ärligt talat så skiter jag i det.
Tack!

Snarare 90, max!

Så lägg på 1,5 sekund så är du närmre sanningen, 8 sek låter vettigt

Anton_Ljunghusen skrev:
Tack!

Snarare 90, max!

1.5s på 10km/h?! du e bra go! max 0.25s max!
1:ans växel tar typ 3s att dra igenom. då är jag uppe i 55, I med 2:ans, den tar 1.5s, då är jag uppe i 75, i med 3:ans, den tar 2s, då är jag uppe i 100-105.
Det går rätt snabbt.

Anton_Ljunghusen skrev:
Tack!

Snarare 90, max!

Sååå otroligt är det inte att den klarar 0-100 på 6,5 sekunder, såg nåt gammalt biketest med bla RS125, den gjorde 0-100 på 6,53 sekunder! Då var ju den iof snabbast, men runt 7 sekunder för en småtrimmad RGF är nog inte otroligt.

KalleNorton skrev:
Sååå otroligt är det inte att den klarar 0-100 på 6,5 sekunder, såg nåt gammalt biketest med bla RS125, den gjorde 0-100 på 6,53 sekunder! Då var ju den iof snabbast, men runt 7 sekunder för en småtrimmad RGF är nog inte otroligt.

Nej, men nu snackar ju han på 0-100 mätarfart, räknar man till 110-115 (som motsvarar 100) stiger sekunderna ganska snabbt

Håller med solid, de är lönlöst att diskutera nåt för ni har er egna lilla inställning; "jag har rätt"

:banana

Anton_Ljunghusen skrev:
Nej, men nu snackar ju han på 0-100 mätarfart, räknar man till 110-115 (som motsvarar 100) stiger sekunderna ganska snabbt

Jag kollade i mitt nr av Bike nu. Där de kollar mätarhastigheten vid 100 GPS fart. 100 på GPS är 105 på mätaren. SÅ! Nöjd nu?!
0-100 på 6.5 eller 6.6. Who gives a fuck?!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT