Vilken 1000cc sporthoj är "bäst"?

Kan man vara skeptisk mot invandring utan att vara smygrasist?
Det är ju i alla fall bra att du inte smyger med dina åsikter, det gillar jag!

Absolut men då skall man inte knyta näven i fickan när det bränner till i verkligheten (läs kl 03.00 på tuben mellan vårbygård och fittja en stökig lönehelg) utan även då stå för det man vräker ur sig framför tangentbordet.

Absolut men då skall man inte knyta näven i fickan när det bränner till i verkligheten (läs kl 03.00 på tuben mellan vårbygård och fittja en stökig lönehelg) utan även då stå för det man vräker ur sig framför tangentbordet.

Om man har civilkurage eller ej har väl ganska lite och göra med vart man befinner sig, vad klockan är eller vad det är för etniskt ursprung på på "drägget"?
Tycker du verkar vara rasist. :rolleyes:

Om man har civilkurage eller ej har väl ganska lite och göra med vart man befinner sig, vad klockan är eller vad det är för etniskt ursprung på på "drägget"?
Tycker du verkar vara rasist. :rolleyes:

civilkurage har inget med att öppet i en dialog berätta vad man tycker om invandrare om man får frågan om vart man står. På internet är man i en trygg miljö, det är värre utanför denna site:tummenupp

civilkurage har inget med att öppet i en dialog berätta vad man tycker om invandrare om man får frågan om vart man står. På internet är man i en trygg miljö, det är värre utanför denna site:tummenupp

Då missförstod jag dig, ser inte varför man ska diskutera invandringspolitik klockan 3 på morgonen på tunnelbanan dock. Risken att man får tokspö är enligt mig rätt överhängande.

Då missförstod jag dig, ser inte varför man ska diskutera invandringspolitik klockan 3 på morgonen på tunnelbanan dock. Risken att man får tokspö är enligt mig rätt överhängande.

Det är just det jag vill komma till. Men om man nu tycker och uttrycker sig på SH varför inte vara homogen och stå för vad man skriver.

I alla fall, hoppas denna pööj har lika stor balle IRL som här på nätet och oavsett miljö kan påtala att alla hojtjuvar är "blattar" och inte brats från danderyd.

Åter till ämnet.

En gixxer 1000 är aldrig fel att svänga med:yoparty

Ett test i juni numret finns.
1: Suzuki GSX-R 1000
2:Yamaha YZF-R1
3: Honda Fireblade
4: Kawasaki ZX-10R
5: Ducati 1098

Så har de bedömt hojarna i sitt testresultat.
Går man efter deras poängsättning så byter Honda och Kawasakin plats, men helhetsbedömningen enligt dom är den ovan.

Har du inte glömt BMW S1000RR? :)

Inte provkört så många 1000cc men av de jag har klämt o kännt på skulle jag säga Ninja ZX10R (Nu kan jag inte precis som flesta andra inte lägga rekordvarv på bana men en grön sådan har sjuk närvaro status) 1198/1098 är väl nog den ända som slår den i det området.

För heter man inte Rossi i efternamn ska man väl ändå ta den man tycker bäst om och inte den som är snabbast på banan. :banana

Vilken tur att man har tillräckligt stor balle så det räcker och blir över till 2-3 1000cc. Därför valde jag bara ...runt 600. Trivs :)

Såja, att jag missat denna tråd :banana
Jaaaaaaaaaaaaa, testa Ninja, gixxer, honda, yama och andra märken med samma tillverknings år, sen kan ni spekulera erra mongon!!! :D
För jag tror inte vi är så många på SH som haft chansen att få göra det.

Asså R1-an måste vara bæst før ALLA sæger det men jag tycker min Mille ær bæst! Har också hørt att GIXXER ær absolut bæst men inte lika ofta...så den kommer væl 2-a..;)

Vore intressant med ett test med 3-4 olika testare, typ banaförare, gatuförare, stuntförare och en tjej..

På alla olika litershojar, se vad de tycker.

Själv har jag bara kört yamaha, den jag har själv.

Det är just det jag vill komma till. Men om man nu tycker och uttrycker sig på SH varför inte vara homogen och stå för vad man skriver.

I alla fall, hoppas denna pööj har lika stor balle IRL som här på nätet och oavsett miljö kan påtala att alla hojtjuvar är "blattar" och inte brats från danderyd.

Åter till ämnet.

En gixxer 1000 är aldrig fel att svänga med:yoparty

min utländska fru säger att många hojtjuvar är utlänningar hon säger också att vi svenskar måste bli tuffare efter vi sett 2 utländska tjejer i 12 års åldern jaga 3 svenska killar i 15 års åldern och slå dom. jag är benägen att hålla med henne i båda fallen :gnissla dock har jag noll belägg för vad jag säger :yoparty:glömdet

håller dock med din många fånar sitter o säger saker på nätet dom inte borde eller skulle våga säga i vanliga livet.

dock det där med att du sa att man borde stå för allt man tycker kan bli jobbigt i längden. jag menar om jag inte gillar kanelbullar så går jag inte in på ett fik o börjar skrika om det då det är enklare för en själv o va tyst så slipper man en massa tjat som man inte orkar lyssna på endå =))

Last edited:
Alltså, jag kan förstå att invandrares vara eller icke-vara diskuteras i trådar i OT typ den om dansk utvisning av kriminella invandrare. Kan även till viss del förstå att det kommer upp även utanför OT som i en tråd om hojstöld när förövarna visar sig vara utlänningar.

Men vad fan har det med vilken 1000cc sporthoj som är bäst? :va

Vad menar man med Bäst igentligen? Hållbarast? Bästa körupplevelse? Snabbast? Mest effekt? Snyggast ? Bäst nypris/andrahandsvärde?

Tycke och smak är som en bak, och som man ropar i skogen får man svar:)

Har själv provat litershojar av nästan alla Japanska och några Italienska, och hittils har inte jag kommit fram till någon som är "bäst" iaf:va Då alla är förbannat bra på det mesta så det är inte hojen som gör den till bäst och hojen KLARAR MER än föraren, föraren begränsar det "bästa" materialet och kan inte nyttja hojen fullt ut oavsett. Jag pratar om mig själv och skall vi säga 100 % härinne:D

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...