Vilken 1000cc sporthoj är "bäst"?

Eftersom jag har stor erfarenhet och har provkört alla 1000cc-hojar på marknaden säger jag att MV Agusta F4 Senna-edition är bäst. Alla andra italienare kommer direkt efter och sen kan vi börja rada upp japs4:orna... :hihi

:rolleyes:

Nu har jag aldrig kört någon 1000cc, men jag skulle tro att det beror på person till person och vad man gillar för egenskaper. Sen finns det juh trogna märkesälskare som säger att deras favoritmärke är det absolut överlägsna som finns.

Satt och lirade ett töntigt Superbike PC-spel från förra året och märkte att Yamaha R1 var helt överlägsen alla dom andra 1000cc ex Fireblade, ZX-R10, 999 mfl.

Är det så att R1 är den MC som anses vara mest overkill av alla sporthojar eller är det ett överreklamerat bambuskott?

byt avatar ditt pervo

Bäst på vad förstår inte vad du menar bäst på banan,wheelie,stopie,eller på gatan.:va

Annars zx-10r all the way
zx10.jpg

byt avatar ditt pervo

ska byta till en lika cool som din :dummer

Bäst på vad förstår inte vad du menar bäst på banan,wheelie,stopie,eller på gatan.:va

"BÄST" skrev jag. Ungefär som när man läser råd och rön när dom ex testar löskukar. Vissa har bättre egenskaper än andra och får då förslagsvis bättre betyg. Förstår du nu?

Bike säger GSXR1000. Låter bra

Personligen så varierar det veckovis!
Mitt val skulle dock vara en yamaha r1 sp bara för att den är så jävla snygg!

Vet inte hur det är för dig men mina åsikter döljer inte jag i verkligheten än mindre här. Finns ingen värre en smygrasism och det gäller båda sidorna:tummenupp.

Kan man vara skeptisk mot invandring utan att vara smygrasist?
Det är ju i alla fall bra att du inte smyger med dina åsikter, det gillar jag!

Vilken juvel-tråd. :hihi Det beror väl alldeles på vad man är ute efter. Alla literklubbor är styggare än vad 99% av oss kan hantera ändå.

636:an är skitkul att svänga med, duccen ger mig ståpäls...de har båda sina specialiteter.

R1:an vet ju alla mopedfuckon vad det är för något, så då är den ju vErst.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman