Vilken är värsta hojen?

Min första hoj var den gamla bladen jag har nu men jag är ju en helt klart vassare förare än dig för jag körde ju 250 cross 2t innan ,Moahaha

Om du kan steka mig på bulten? säkert, hjärndödhet är ju en stor tillgång vid vannsinneskörning på allmän väg..:rofl

Snabba hojar

Kör själv cbr 1000rr - 05
Spelar inte så stor roll vilken 1000cc R hoj man kör... hitta den som känns bäst, kan varmt rekomendera hondan. I trafiken hänger de mesta på en vass förare och mindre på om hojen har 170 eller 180 hk

Är man insatt så vet man vilken som är den värsta på alla sätt.
Har man inte ens MC-kort vid 22års ålder är man inte speciellt intresserad heller.
Men det var rolig läsning iaf :)

kan inte nån låna ut sin banhoj till honom till våren och steka han på en gammal 80tals 125a :hihi

Vad hände med "urgabluf" som var bäst på att köra sporthoj efter han kört 125 cross.

Vart är myten, legenden, trodde han skulle komma in här och förklara hur duktig han verkligen är på att köra sporthoj och att en gammal R1:a är för dåligt drag i så det är inte värt att köpa.. :arsele

Jo då jag finns kvar... ;)
Och jag kommer fortfarande köra ifrån dig på vilken bana du vill.

munchstretchcouch2-1.gif

Är man insatt så vet man vilken som är den värsta på alla sätt.
Har man inte ens MC-kort vid 22års ålder är man inte speciellt intresserad heller.
Men det var rolig läsning iaf :)

Tog mitt kort när jag var 24, men vad vet jag. är kanske inte så intresserad trotts allt :tungan

Vad hände med "urgabluf" som var bäst på att köra sporthoj efter han kört 125 cross.

Vart är myten, legenden, trodde han skulle komma in här och förklara hur duktig han verkligen är på att köra sporthoj och att en gammal R1:a är för dåligt drag i så det är inte värt att köpa.. :arsele

Ärligt talat.. Myten, Legenden heter V-Gurra

Enligt honom är tydligen Busan värst.. :tummenupp

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=68429

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=62129
"Men Busan har fler hästar och en bana består av några få kurvor och massor av rakor!"

Du verkar vara fixerad vid mos så jag rekomenderar en begad turbopreppad Busa. Eller för all del vilken literhoj som helst efter 2004 med fläkt på.

Cbr 1000 rr - 07 måste vara värst för den satte nytt varvrekord på; Isle of man tt !

Alla som tror dom är grymma på att köra hoj på gata kan ta en kik på en isle of man film innan dom öppnar truten igen...:cdevil

edit: fick tag på dålig info :P senast varvrekordet slogs som jag kan hitta var -07 på en blade.. sry

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...