jocke i köping
det som skramlar ska repareras :o)
Vad står det på duccarna,hondorna,succarna?
Aprilia´n står det 287 i pappret på .
Aprilia´n står det 287 i pappret på .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goffe skrev:rätt ointressant sånt egentligen.. iofs så har ju millen väl vunnit dem flesta twin-tester den har varit med i.. vet iaf att dem hojjar jag har haft/har har vart/är tillräckligt snabba.. så länge man är nöjd me sin egen så..![]()
yonsson skrev:ducati desmo borde väl vara snabbast? typ 330 eller nåt![]()
jocke i köping skrev:Det e sant att det är ganska ointressant vad som e teoretiskt högsta hastighet men jag skapade detta bara för att det 99% var rad4r som besökte den 2:a tråden,,,jag har i allafall testat 283 Km/t förra veckan och det blev brådis att bromsa tyvärr annars så hade det kanske blivit vad det "lovas",,,,
![]()
motoGP-duccen? den har vart över 340 på catalunya har jag för mig, o som dem sa, ingen twin..yonsson skrev:ducati desmo borde väl vara snabbast? typ 330 eller nåt
Gjorde inte din 00 363 km/h?jocke i köping skrev:Det e sant att det är ganska ointressant vad som e teoretiskt högsta hastighet men jag skapade detta bara för att det 99% var rad4r som besökte den 2:a tråden,,,jag har i allafall testat 283 Km/t förra veckan och det blev brådis att bromsa tyvärr annars så hade det kanske blivit vad det "lovas",,,,
![]()
Köpingsfredrik skrev:Gjorde inte din 00 363 km/h?
ja och då fans det 2 växlar kvarKöpingsfredrik skrev:Gjorde inte din 00 363 km/h?
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |