Vilken är snabbaste V-tvinnen ? enl regbevis ?

rätt ointressant sånt egentligen.. iofs så har ju millen väl vunnit dem flesta twin-tester den har varit med i.. vet iaf att dem hojjar jag har haft/har har vart/är tillräckligt snabba.. så länge man är nöjd me sin egen så.. :)

Det e sant att det är ganska ointressant vad som e teoretiskt högsta hastighet men jag skapade detta bara för att det 99% var rad4:or som besökte den 2:a tråden,,,jag har i allafall testat 283 Km/t förra veckan och det blev brådis att bromsa tyvärr annars så hade det kanske blivit vad det "lovas",,,, :Bugar

Goffe skrev:
rätt ointressant sånt egentligen.. iofs så har ju millen väl vunnit dem flesta twin-tester den har varit med i.. vet iaf att dem hojjar jag har haft/har har vart/är tillräckligt snabba.. så länge man är nöjd me sin egen så.. :)

jocke i köping skrev:
Det e sant att det är ganska ointressant vad som e teoretiskt högsta hastighet men jag skapade detta bara för att det 99% var rad4:or som besökte den 2:a tråden,,,jag har i allafall testat 283 Km/t förra veckan och det blev brådis att bromsa tyvärr annars så hade det kanske blivit vad det "lovas",,,, :Bugar

inte illa, hade "problem" med min gammel-mille när de bar iväg över 250..

yonsson skrev:
ducati desmo borde väl vara snabbast? typ 330 eller nåt
motoGP-duccen? den har vart över 340 på catalunya har jag för mig, o som dem sa, ingen twin..

Mina två polares Millar, 00:or båda, har jobbigt att orka mer än 250, min moppe drar en bit längre faktiskt, gissar på runt 265 riktig fart. :3freak

jocke i köping skrev:
Gjorde inte din 00 363 km/h?

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back