Vilken är snabbaste V-tvinnen ? enl regbevis ?

rätt ointressant sånt egentligen.. iofs så har ju millen väl vunnit dem flesta twin-tester den har varit med i.. vet iaf att dem hojjar jag har haft/har har vart/är tillräckligt snabba.. så länge man är nöjd me sin egen så.. :)

Det e sant att det är ganska ointressant vad som e teoretiskt högsta hastighet men jag skapade detta bara för att det 99% var rad4:or som besökte den 2:a tråden,,,jag har i allafall testat 283 Km/t förra veckan och det blev brådis att bromsa tyvärr annars så hade det kanske blivit vad det "lovas",,,, :Bugar

Goffe skrev:
rätt ointressant sånt egentligen.. iofs så har ju millen väl vunnit dem flesta twin-tester den har varit med i.. vet iaf att dem hojjar jag har haft/har har vart/är tillräckligt snabba.. så länge man är nöjd me sin egen så.. :)

jocke i köping skrev:
Det e sant att det är ganska ointressant vad som e teoretiskt högsta hastighet men jag skapade detta bara för att det 99% var rad4:or som besökte den 2:a tråden,,,jag har i allafall testat 283 Km/t förra veckan och det blev brådis att bromsa tyvärr annars så hade det kanske blivit vad det "lovas",,,, :Bugar

inte illa, hade "problem" med min gammel-mille när de bar iväg över 250..

yonsson skrev:
ducati desmo borde väl vara snabbast? typ 330 eller nåt
motoGP-duccen? den har vart över 340 på catalunya har jag för mig, o som dem sa, ingen twin..

Mina två polares Millar, 00:or båda, har jobbigt att orka mer än 250, min moppe drar en bit längre faktiskt, gissar på runt 265 riktig fart. :3freak

jocke i köping skrev:
Gjorde inte din 00 363 km/h?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...