Vilken är den VACKRASTE hojjen?

Vilken är den VACKRASTE hojjen?


  • Antal röstningar
    0
An3Azz skrev:
:4skrika Den vita är ju en gixxer, det ser ju helt sjukt ut med ducceframdel och sen sradbakdel :4skrika

Helt sant lycka till att få en smal 916 kåpa öven en bumseboxer, skulle se mycket lustigt ut mer två jättehål på sidorna!
 
Denna är ju satans fet annars oxå.
benelli.jpg

Benelli%203.jpg
 
Tycker Benellin ser ut som skit, specielt bakdelen som ju ser ut att vara hämtad ur en Judge Dredd serietidning!
 
Last edited:
Jag tänkte göra bort mig lite genom att säga att jag tycker att nakna hojar typ Buell, monster el. liknande är snyggare generell än kåphojar. Detta trots att jag själv åker sportmaskin. Men diskuterar vi sporthoj så lägger jag min röst på nya R1, den är jävligt skön.

Fridens
 
Florodoltarzan skrev:
Jag tänkte göra bort mig lite genom att säga att jag tycker att nakna hojar typ Buell, monster el. liknande är snyggare generell än kåphojar. Detta trots att jag själv åker sportmaskin. Men diskuterar vi sporthoj så lägger jag min röst på nya R1, den är jävligt skön.

Fridens

Håller med, har sköna linjer o jag hade MVG i Design på gymnasiet...
men man är en aning partisk, dock är min en 03:a
 
Blev påmind om ytterligare en riktig pärla. Nämligen Honda CBX! Före pro-link förstås... Helst en Silver/Svart 79:a då...
 
Hightuned skrev:
E det den där Hondan som har ovala kolvar?

jupp, enkelsving,seatpipes you name it, året då...1992! :Bugar

bebbe skrev:
Japp, inte lite läcker den där!! Tror nog att de knuttar som har hängt med ett tag förstår den bättre :tungan

Äääh! när den där kom gick jag i 2a klass! fortfarande förälskad! :tummenupp
 
Här är en som verkar användas i trafik... :kocko
Klart har man råd så. Den är DYYYYR! Om man ens lyckas hitta en till salu :rolleyes:
 

Bifogat

  • NR 750.jpg
    NR 750.jpg
    62.5 KB · Visningar: 74
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top