Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aprilia rs 125![]()
Ja jag har åsså hört att aprilian ska va värst!1 men hur ofta ska de servas och bytas kolv?
Som en yamaha YZf 125 går dom att trimma upp nått? har för mig att de enda man kan göra e och bytta avgassystem. hur går en yamaha någon som vet?
Ja jag har åsså hört att aprilian ska va värst!1 men hur ofta ska de servas och bytas kolv?
Yamaha DT125 med portad topp
Det är la inte ofta man portar toppen på en 2t?![]()
finns en strypning på vissa dt där en kanal i toppen sänker kompet, om det var den MC doktorn menade![]()
finns en strypning på vissa dt där en kanal i toppen sänker kompet, om det var den MC doktorn menade![]()
RGF går undan och är underskattad ^^
Roligare med motard Och 2-takt![]()
sHIt same XD Supermotard i övrigt![]()
Jo, man kan nästan köpa en rg istället för aprilia om man inte är så kräsen, är ändå samma motor. Är väl någon skilnad men de handlar inte om mycket. självklart skiljer sig ram,bromsar och fjädring mm. Men som sakt, rg går bra för sin ålder och är man inte kräsen/inte vill lägga för mycket pengar så duger det.
Motard/Enduro hojar brukar vara vassare i ax och ha bättre bottendrag än övriga men sporthojarna har fördelen att kunna gå längre på mätarn i och med faktorer som vindmotstånd och annat.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |