Vilken är den snabbaste hojen på 125-delen?

secondsky skrev:
Jag skulle nog säga att min är den snabbaste 125cc här inne..RS 125 ..
Med ett killer acc och ett arow som sätter lite ljud på de hela och en FP-motor som drar de hela,jag har även pillat lite med cdi boxen så den drar från bottnen. Jag har bänkat den och på skärmen stog de 47 hp och 196 km/h.. (199 på mätaren). Om de är någon som vill eller rättare sagt VÅGAR möta mej på strippen svarar snarast.. .. Mvh 2NDSKY:arsele

Du råkar inte ha något papper från bänkningen man kan få se? :cpparty

För dom som bryr sig e det nog så roligt och intresant att veta!

jacobposse skrev:
Jag skulle nog säga att min är den snabbaste 125cc här inne..RS 125 ..
Med ett killer acc och ett arow som sätter lite ljud på de hela och en FP-motor som drar de hela,jag har även pillat lite med cdi boxen så den drar från bottnen. Jag har bänkat den och på skärmen stog de 47 hp och 196 km/h.. (199 på mätaren). Om de är någon som vill eller rättare sagt VÅGAR möta mej på strippen svarar snarast.. .. Mvh el presidente :arsele

hahahahaahaa, hur fan kan du mäta hastigheten på mätaren när du bänkar? och jag tror inte ens en 125 motogp hoj har så mycket hästar, :kocko och en rs mätare visar mycket mera fel än 3km/h fel, tillexempel när jag köra i 140 på mätarn så är det ungefär 125 verklig fart. :brinnerup

föressten, varför bry sig om vilken som är snabbast? det viktigaste är väl att man har kul när man kör? eller har jag missuppfattat hela mc körningen?

DJM skrev:
hahahahaahaa, hur fan kan du mäta hastigheten på mätaren när du bänkar? och jag tror inte ens en 125 motogp hoj har så mycket hästar, :kocko och en rs mätare visar mycket mera fel än 3km/h fel, tillexempel när jag köra i 140 på mätarn så är det ungefär 125 verklig fart. :brinnerup

föressten, varför bry sig om vilken som är snabbast? det viktigaste är väl att man har kul när man kör? eller har jag missuppfattat hela mc körningen?

nej visst är det inte det hela men det är ju Jävligt mycket roligare om det går snabt!!! :D :tummenupp

H4 skrev:
Hur menar du då? Åkt på däng av en sporthoj? :)
'

Nu har jag bytt olja och den går som ett jehu igen.. Den borde dock tappa lite i accerlationen pga att man får växla hela tiden. Men det är ju iofs kul.. :tungan

V.Andersson skrev:
'

Nu har jag bytt olja och den går som ett jehu igen.. Den borde dock tappa lite i accerlationen pga att man får växla hela tiden. Men det är ju iofs kul.. :tungan

Vad toppar den då?

Koskela skrev:
Skulle defenetivt säga Rs!!! :yoparty :D

Miton går fortare original än rs (Ostrypt). Men sen har ju säkert nån här inne rs med effektsystem osv osv osv.. Men snackar vi bara original effekt lär nog miton vara snabbast.

Padde skrev:
Miton går fortare original än rs (Ostrypt). Men sen har ju säkert nån här inne rs med effektsystem osv osv osv.. Men snackar vi bara original effekt lär nog miton vara snabbast.[/QUOTE

Vet du det eller tror du det???...

själv kan ja det inte så bra... :tungan

Men Rs e grymt snygga.. lite snyggare änn miton :D ta det inte så allvarligt

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...