Vilka toppar R600 2005?

Webspy skrev:
Inga vurpor.... förutom Salö som ramlade av hojen när han skulle ut ur depå-boxen.... han skyller på att det stod någon i vägen.... jaja...

Jag sänkte mina tider med 16 sek under resans gång iaf.... nu behövs bara lite mer mod o mycket bättre fysik - sen jävlar !

Vadå vurpa? Det finns det inga bildbevis på :kocko

Om du nu låg 12 sek bakom Swedie och sänkte dig med 16 sek - körde du fortare än Swedie då? :tummenupp

Kristian Salö skrev:
Vadå vurpa? Det finns det inga bildbevis på :kocko

Om du nu låg 12 sek bakom Swedie och sänkte dig med 16 sek - körde du fortare än Swedie då? :tummenupp

om ändå.... mina tider första dagarna var ju bara "sådär" allt kom nästan de sista två passen... vi skulle haft 2 dagar till..... slutade 11 sek efter sweetie !

Webspy skrev:
Precis - men jag e ju ingen fegis.... så jag kan ju alltid klota mig snabb.

Tror att det kommer gå bra för dig. Du har ju tänkt att köra mycket villket brukar ta ner tiderna reält. Håll dig på tvåhjul bara så ska nog det här gå bra. MEN om du börjar komma ner på minna tider kan du räkna med sabotage av din raket :fyllisar

ecce skrev:
MEN om du börjar komma ner på minna tider kan du räkna med sabotage av din raket :fyllisar

Vilken av raketerna? Har bara kört den ena men CBRRRR'en kommer nog gå som f-n...

Hoppas att han håller sig på hjulen bara den där porr snubben. Han har ju förbättrat sin statistik avsevärt nu i Spanien :tummenupp

Nu när vi vet vilka som är uppklassade lyfter jag tråden.

Klar toppkandidat i R600 2005 måste vara highsider1.

Ecce håller till i topp-10 (om han ger hojjen lite omvårdnad under nu under vintern)

:tungan

Strandelin skrev:
Nu när vi vet vilka som är uppklassade lyfter jag tråden.

Klar toppkandidat i R600 2005 måste vara highsider1.

Ecce håller till i topp-10 (om han ger hojjen lite omvårdnad under nu under vintern)

:tungan
Highsider1 klarade han sig från uppklassning då har vi ingen chans nästa år.

Strandelin skrev:
Ja det är en gåta att han får vara B-förare ett år till...

Fast vi får se det från den positiva sidan, "harar" som driver upp farten är ju alltid välkomna.

:tummenupp

bara hararna klotar på sista varvet....

För att lyfta en gammal tråd..... jag köpte den bussen...... nu kan jag inte ens gömma mig i depån....

Strandelin skrev:
Nybyggd supersport i R600!?!?! :va

Är det du som köper den här som Rookiebuss,
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=13582
i så fall bjuder jag in mig själv till lördagspartyt... :banana

Gör inget att talangen saknas för det kan kompenseras med bra material, dvs topp-5 R600 2005

Webspy
Norlin
Benny
John Doe
Örjan

Webspy skrev:
För att lyfta en gammal tråd..... jag köpte den bussen...... nu kan jag inte ens gömma mig i depån....
Alright! :tummenupp Fetare än så blir det inte och nu har ni ju boendet fixat i Brno också, kalas!

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025